On se hyvä et rauhottavat lääkkeet on olemassa. Joo, emmä ite käytä, mut ku on samassa taloudessa extreme levoton ihminen kelle oma terveys on yhdentekevää. Siis uskomatonta, se olis mieluummin ottanu turpaansa ku syöny tollasen, mut söi se sit sen kumminkin ja oli illan ihan rauhallinen - jos ei ota huomioon sitä et se oli ihan ilmeetön koko aika. Mut se oli kyl jo ennen ku se söi sen lääkkeen. Se on jotenki pelottavaa ku toinen ei edes hymyile vähän tai mitenkään ilmehdi, et pitää vaan pokerinaamaa koko aika. Mut ei se varmaan sitä tahallaan tehny.

Mul oli jotain ihan älyttömiä unia jostain automatkasta jonku kaverin kans kuka oli vähän niinku Ake jos se olis 30-40-vuotias. Mentiin Turkkiin ja siel oli tylsää, paitsi erikoisen kauniita kukkia ja joku siisti uimala, ja sit lopus mä muutuin Lisa Simpsoniks. Herätessä tuntu et kello on jo ainaki puol kakstoista ku se uni kesti niin kauan, mut ei se ollukaan ku minuuttia vaille 10. Ihan ok aika, ku mä valvoin yöllä ja keskustelin ihmisten kans chatissa ja tein töitä välillä. Söin aamupalaks verigreipin jotka alkaa vähitellen tökkiä, ku oon syöny niitä nytte jo viikon melkein joka aamu. Pitäs varmaan kokeilla ihan tavallista greippiä välillä.

Tulin yöllä tänne, et B ei varmaan kuullu ku tulin. Birdy heräs johonkin ja tassutteli mua kattoon. Joskus kolmen jälkeen. Sit se joi vettä ja meni takas nukkuun. Se on ollu ihan kiltisti jo pitkän aikaa. Lähti kouluun omia aikojaan ku koulutaksi tuli hakeen sitä. Mä laitoin sille eilen iltapäiväl valmiiks välipalat boksiin ja mehua pulloon. Kyl se varmaan itekin osais laittaa eväänsä mut ku vitutti väliaikasesti se ettei B tehny mitään. No ruuan se teki. Mä neuvoin sitä vähän mut hyvin meni huolimatta siitä et oli sen eka kerta ku se fileroi kalan.

Kas, kuuluu heräilevän. Ehkä mä nyt saan tietää mitä eilen tapahtu sellasta et se oli sen näkönen...

*tauko*

Oh well... Joo mä ymmärrän hyvin sen ku S sano et se pelkää niitä B:n levottomia kausia. O_o En tunne mäkään oloani turvalliseks tai kotoisaks ku se on lähistöllä. "Et sä niitä tunne" ja "Etsä seuraa uutisia?". No sori vaan mul ei oo vielä ollu aikaa kattoo mitään uutisia. Jossain oli taas juostu amokin juoksu... Et se oli saanu aikaan tän totaalisen ilmeettömyyden... Strange... Ja sit se oli käyny hakkaamassa pari kaveriaan ja sano vielä et oli taas ollu liian kiltti. Kädet on sen näköset ettei kyl takuulla ollu. Kusipää. Ja nyt se kyräilee ja istuu keittiös se iso hirvee ase pöydällä käden ulottuvilla. Syö jogurttia ja kelaa jotain väkivaltafantasioita. Siis NORMAALISTI se ei oo yhtään tollanen. Ei mua silleen pelota, ku osaan mäkin uhkailla, mut mä oon vähän huolissani Birdystä. Onneks se on koulussa.

Luulis ettei tollanen levoton kausi kauaa kestä. Mut joka päivä on uus koetus sen lähimmäisille ja iso riski et niille käy vahinkoa, ja riski et jollekin "ulkopuoliselle" käy vahinkoa kasvaa päivä päivältä. Toi on nyt kestäny jostain maanantai-illasta asti tai jotain (vaikee sanoo ku en oo ollu paikalla).

Muuten, mä oon taas Dubaissa 23.-29.3. Pakko mennä. Sen homman takia. Ja siel on varmaan ihan lämmintä kans. Mä en tajuu et tänä vuonna tääl on ihan sairaan kylmä koko aika. Ilmastonmuutos whatever. Mä oon jotenki psyykkisesti laiminlyöny sen homman ihan täysin. Oon piirrelly joo, ja katellu kuvia ja metsästäny sisustusta, mut missään ei oo mitään tunnetta tai kaikenyhdistävää ideaa taustalla. Fragmentteja löytyy mut ne pitäs nyt liittää yhteen jollain ja esitellä kokonaisuus toimeksiantajalle - mut ei mul oo mitään kokonaisuutta. Jotenki on niin paljon olevinaan muuta juttua ettei pysty keskittymään tai ei tuu ideoita. Ja nimenomaan sellasta juttua mikä ei liity töihin mitenkään. Pitäs varmaan nyt joku päivä lähtä käymään jossain luonnossa tai museossa et tulis ideoita. Ja sulkee vaan kylmästi ihmiset ulkopuolelle ja keskittyy olennaiseen. Tää mua kiinnostas tosi paljon mut ei oikein oo aikaa:

http://www.nps.gov/jotr/planyourvisit/desertpark.htm

http://maps.google.de/maps?hl=de&ie=UTF8&q=Joshua+Tree+national+park&fb=1&split=1&gl=de&ei=h-u4SZ2jJY-N_gajt4CZBg&ll=34.016811,-116.122742&spn=0.157937,0.258522&t=h&z=12

Ehkä joskus tulevaisuudessa... Sinne vois tehä jonku muutaman päivän vaellusretken. Jos sais muutakin porukkaa mukaan. B ja S on käyny joskus Yellowstonessa. Siis sinnehän olis ihan mahtava päästä. Maisemat on varmaan tosi hienot. Niinku ihan erilaista ku täällä. Sellasta jylhää. :)

Pitää lopetella. Itseasias mul alkaa just nyt tullakin ideoita sellaseen kokonaisuuteen. Snow meets sand. :)