Ehkä liitty myös toi mun saama tilaisuus siihen kun R tuli tänne uudeksvuodeks ja toi yhen S:n mukanaan. S on sen poikaystävä kenen taloon mä muutan. Heh. Sattumaa? (Kävi kyllä sen sortin säkä taas että...) Niillä oli joku parisuhdekriisi ja R oli ottanu sen tänne mukaan näkemään muita maisemia ja ettei sen tarvis koko aika ajatella "sitä toista kusipäätä". Tutustu meikäläiseen ja Mikiin ja muihin kavereihin. Ihan kiva se oli. Tosi älykäs, et tajuu nopeesti kaikki jutut. Mut kyl aika vastuuton. Sellanen tyyppi kuka tekee mitä haluaa eikä välitä seuraamuksista. R kehu kaikille miten hyvä se on sängyssä O_o ja S oli olevinaan niinku se olis maailman luonnollisin asia paneskella kaikkien kanssa.

Niinkun, kyl mä tunnen kans sellasia, ei R oo ainut, ketkä sellasta harrastaa, mut noitten kohdalla vois ehkä jo alkaa puhua jonkin sortin sairaudesta. R kyl sano et sillä toisella kaverilla on seksiaddiktio, tai ainaki se oli R:lle silleen sanonu. Plaah. R kuulosti jotenki tosi ihastuneelta sillon ku se puhu siitä kaverista. R ei usein oo siltä kuulostanu. Ei voi oikeesti muistaa millon se olis yhtä "tollanen" ollu. Jotenki tosi kummallinen. Et siis niinku eihän ihastumisessa mitään kummallista oo, mut R jotenki vetää överiks. Et kaikki siinä toisessa on täydellistä ja R:n suhtautuminen on jotenki fanaattista ja pelottavaakin. Kun se on yleensä melko rauhallinen ja dominoiva, ja nyt se ikäänkun alistaa ittensä ja omissa kuvitelmissaan ainaki antaa sen toisen tehdä ihan mitä vaan se haluu. Kyl mä siitä sen käsityksen sain et se toinen tyyppi on dominoiva vaan itteensä nuorempia kohtaan ja alistuva vanhempia kohtaan. Jotenki muuten loogista...

Mut E sano mulle, ku mä siitä satuin mainitseen, et R leikkii nyt tulella, et se kaveri on aika vaarallinen ja arvaamaton. E tuntu olevan aika huolissaan mut emmä ainakaan vielä oo ollu. R yleensä tietää millon menee liian pitkälle. Tai no, se yleensä menee tahallaan liian pitkälle niinkun joskus sillon ku I asu sen luona ja R käytti sitä hyväkseen ihan avoimesti, eikä kukaan voinu niinkun tehä asialle mitään. Itekin vaan kattelin sivusta. O_ó

Mut S:n kanssa oli jotenki kans silleen et S päätti itte mitä teki ja valitsi itte olla R:n kans. Niinku mitä jotkut tekee kapinoidakseen. Tai no ehkä toi oli just sitä kapinointia. Ku se on vielä aika nuori. Halus näyttää ettei pelkää. R ei oikeen uskonu sitä ku S oli kertonu et tää sen poikaystävä on väkivaltanen paskiainen, mut E kerto sit mulle (se oli mun kaa tääl saunomassa) et se kyl pitää paikkansa se juttu, ja et sen takia E oli kans R:stä huolissaan ku R on niin helppo vetää mukaan kaikkeen kummalliseen. Mistä se joutuu sit kärsimään. Ei tee mieli sanoo tätä mut R on aika helppo kusetettava. Vaikka se maksaa kaikki jutut korkojen kanssa takas. Mut ei kyl tee mieli ajatella et se ajautus suhteeseen jonkun vaarallisen tyypin kans kestä ei tiedä et mihin se pystyy. E meinas et se pystyy paljoon.

Miltähän sen kämpässä näyttää? Jotenki vaikeeta mulle ku ekaks kuulee paljon pahaa jostakusta, ja sit tulee tilaisuus asettuu asumaan just sen tyypin kämpille. Et muuttaakohan sen kämpässä asuminen mun mielikuvaa siitä? Varmaan. E ja R osaa joskus olla aika dementikkoja. Et tääkin tilaisuus tuli vaan vähän sen jälkeen ku E oli kertonu siitä et se on vaarallinen tyyppi ja näki et R on totaalisen lätkässä siihen, jne. Et eiks noi mun kaverit muista mitä ne on vähän aikasemmin puhunu, vai onks se niille yhdentekevää, vai meinasko ne jotenki kusettaa mua? Tälläsiä pyörii mielessä. Vaikeeta joskus tää elämä. Mun on just nyt kans aika vaikeeta saattaa ajatuksia järjestykseen ku on niin paljon kaikkee mitä pitäs muistaa panna kuntoon ennen ku häipyy.

Pojat kattoo Tuntematonta sotilasta tuol olkkarin puolella. Ake ja CC ja Cloudy. Halo meni vissiin tekeen jotain välipalaa, murua rinnan alle, ku sen ääntä ei just nyt kuulu. Ku se tuppaa kommentoimaan ihan kaikkee. Ei se noita muita kyl häiritte. Mä sanoin et on viel työasioita, ja kirjottelen blogiin sen sijaan... No oli täs kyl vähän paperisodan valmisteluja et cetera. E kyl hoitaa paljon mun puolesta ton asumisjutun suhteen mut on sitä edelleen kaikkee, firmaan liittyen ja siihen ku mä meinaan ottaa ton isomman kotikoneen (siis kotimikron) mukaan, tai ostaa uuden sieltä - kun tietäs että miten päin tän tekee kun oikeesti tulis varmaan halvemmaks ostaa sieltä uus... Heh, joo, Halo tuli kysyyn haluunks tosta lihasta vielä (tein sellasen aika ison naudanpaistin ruuaks ja sitä jäi) ku ne haluis sitä laittaa leivän päälle. No siittä vaan. Mun tarvis siirtyy kasvisruokiin eniveis ku tuli pyhinä syötyy aika paljon.

EDIT: Laitoin tän tuohon "Maailma vs. maailma" kategoriaan koska tää on vähän maailmojen törmäilyä nyt. Että ne tyypit sieltä Rapakon takaa elää niin eri tavalla kun me täällä ja siinä niitten elintavassa on jotain vähän pelottavaakin, tai ainakin epäilyttävää. Voi nyt taas tulla päivitystauko tänne koska meikä lähtee sinne Länsirannikolle torstaina ja ekat päivät menee varmaan nukkumiseen ja eri rytmiin totuttelemiseen. Olis tänään ollu yks tuollainen käynti PP:llä mutta peruin kun ei halua mitään md-diagnoosia just nyt. Tulee ihan hyvin toimeen just nyt ja toi paikanvaihdos edessä ja se on jo itessään ihan tarpeeks rasittavaa. Ja jos se parantaa vähän oloa, siis enemmän, ja kun tulee kesä, etc. Katotaan sitten syksyllä jos jaksaa alkaa mitään lääkkeitä... Ake kyllä tosta aina jaksaa sanoa kun on tunnistavinaan mussa "oireita"... Täytyy ruveta pakkaamaan kamoja pikkuhiljaa.