Ja pää on taas niin pimeenä ettei pahemmasta väliä. Näyttää kaikki esineet, ovet ja muut kolmiulotteisilta vaikkei oo, ja voi tästä johtuen tulla kirjotusvirheitä. R:n bileet. vapun alla tällä kertaa kun se niitä siirs ja siirs (hittolainen kun tää tekstikin alkaa hyppii silmille).

Oli muuten R:llä ihan kivat kekkerit ja kutsu ittensä mun synttäreille (ne on ehkä kahen viikon päästä ku mä menin nyt ajoista ihan sekasin) eli siis 17.5. läheisyydessä. Mun piti kaikesta siitä kivasta laittaa muttei jotenki tule mieleen tai tää kummallinen olo se johtuu siitä. Emmä sitä ihmettele mitä siinä viimesessä drinkissä oli kun porukat lähti huojuen tolpillaan takseihin ja toiset melkein vaakatasossa vaikka onneks ei ketään tarttenu ambulanssikyytiä. Ne oli yhes mun paikas, sellanen vähän ku kakkostoimisto. Muuten ollu hirvee kasa töitä misä eroon pitää edelleen yritellä.

ja siivota kämppää. No mun synttärit on sit R:n järkkäämäs paikas, vähän hienompaa, sano et "ku muija täyttää kolmekymmentä" - mitä vitun kolmeekymppiä.. Mutkyl mä niitä odotan. Heti kun tästä selkien. Aamulla tulee joku kammo pääkipu ja löytää ittensä paikasta ketä ei tunne, vaikka on tää mun kämppä, mut kun lattiaoilla rookkuu porukkaa nukkumassa.

Tuli kiva burnout kanssa. it-alan työläisten kansansairaus. Pääsiäisen olin maalla Tiinan ja lasten kans ja parantelin välejäni Kimmoon ketkä oli melkeen sanoneet sopimuksen irti. No Kimmo pyytelee anteeks jo, ollu taas selvempänä. Tehny hommiaan siis. Silloli joku rankka vetokausi päällä, masennusta ja itselääkintää ja tuli lainaan jotain Aksulta ja myöhemmin sain selväks et Ake oli lainannu ja hoitanu sille jotain vahvempaa ainetta ja maanneet Kimmon paikassa jotain puol vikkoo opiaattiretkuissaan ettei olleet ulos pystyny meneen. Mut se oli taas lähentäny niitä toisiinsa, ihme kyllä. tarttee lopettaa. Mä laitan selonteon sitte kun saan tän kummallisen aineen itestäni ulos. et Mitähän saatanaa ne laittanu taas siellä toisten drinkkeihin .. no joo R anto ne ryynit mullejsuoraan käteen...