Tulin just kotiin tänne Kimmon mestaan. Olin noitten yksien luona, pikku-Aken perheen. Sen Jonin kaverin. Mul ja Kimmol ja Jonil oli aikomus lähtä nyt sunnuntaina Tallinnaan ja olla pari päivää, ja Kimmo ja Joni oli lupaillu et Ake pääsee sinne mukaan ku se on ollu kiltisti, mut mulle se on liikematka eikä se siks oikeen sovi, et ehdotin et pikku-Ake vois lähtä mun ja Jonin mukaan 20. päivä ja se tulis sit Jonin kans takas joskus tammikuun puoles välis. Mä otan siitä täyden vastuun ja huolehdin siitä ja katon ettei sille tapahdu mitään. Se missais koulun joulujuhlat ja olis tammikuussa 2 viikkoo pois koulusta, mut ei kai se pahemmin sen koulunkäyntiä haittais. Toiset pitää kahen viikon lomamatkoja pitkin lukukautta. No, nyt ei voida muuta ku oottaa mitä sen äiti ja sisko siihen sanoo. Itte se oli kyl tosi innoissaan, ja ehkä vähän liianki innoissaan... Oltiin Jonin kämpillä tänään ja se oli siellä ja ihan mukava se on, ainaki sen perusteella et mä tunnen sen vasta yhen päivän. Se on nyt 14. Aika lapsellinen vielä ja vähän pieni ikäsekseen, ja se on sairaan fiksaantunu Joniin.

Siis ihan s a i r a a n. Ja siitä on ollu kuulemma seurauksiakin mitkä aiheuttaa Jonille mahanpuruja edelleen vaikka siitä on jotain pari vuotta jo. Sanoin kyl pikku-Akelle et sen pitää sit osata käyttäytyy jos lähtee mun mukaan. Tulen kyllä pitämään huolen siitä ettei se jatkuvasti roiku Jonissa kiinni. Se ei oo terveellistä ja näyttää hiukka omituiselta kans.

Oon nyt Kimmon läppärillä. Se lähti ostaan saunakaljoja ja sauna on lämpiämässä ja muuten tääl on Aki vaan yhen kaverinsa kans kotosalla. Ne istuu tuol olkkarissa alhaalla ja puuhaa jotain lapsellista. Jonin piti itseasias myöskin ilmaantua jossain vaiheessa mut ei oo sitä vielä kuulunu. Et istuttas iltaa niinsanotusti, ihan rauhassa vaan ja pienellä porukalla. Mul on tänään ollu osittain tosi hyvä olo, tosi positiivinen mieliala ja silleen. Ja energiaa. Vaikka pihalla on ihan pimeetä ja märkää ja pelkkää jäätä vaan joka paikassa. Kimmo lens tänään persiilleen ku oltiin kaupoilla. Jotkut kakarat räkätti vaan ketkä näki sen, Kimmoo vitutti ja mul ja Jonil oli kans naurussa pitelemistä.

Kävi ilmi sellasta et Kimmo meinaa viettää joulunsa Rayn kans, ilmeisesti ihan vaan pienessä piirissä eli kahestaan parin huoran kans. Hoitaa suhdettaan jne. Kysyin Rayltä ku puhuin sen kaa puhelimes et ketäs huoria se meinaa ja ketä sil nyt olis vakkarina, ja se heitti et joo pari kaveria Keravalta saattas kävästä niillä aattona. Eli J ja I, keistä edellinen juo ja jälkimmäinen matelee Rayn edessä ja tekee ihan mitä tahansa se keksii pyytää. Eipä toi olis kyl mun mahakipuni, mut kyl silti vähän kourasee ku ajattelee sitä et I:llä on vielä tooosi pitkä matka edessään ennenku se voi sanoo olevansa vapaa.

Kuuluu alakerrasta sellasta kolinaa et taitaa Kimmo tulla jo kotiin. Jos niin ni mun pitää lähtä tästä koneelta pois ku se varmaan haluu tsekata meilit ja sellasta. Puhuttiin eilen sen kans, ku mä tulin tänne ja se haki mut junalta, siitä et onks se sen mielestä oikeesti okei et Joni lähtee mun mukaan ja paneskelee vieraitten kans rapakon takana. Kimmo meinas vähän et mun ei tartte olla siitä huolissani, tai Jonin puolesta muutenkaan, et niitten välillä ei oo mitään ja ku sillä kerran on muitakin suhteita ni Jonilla voi olla kans. Sit ku mä heitin et voi olla et se suhde tulee tosi tärkeeks Jonille ja se toinen tyyppi (B) saa paljon valtaa Joniin ja alkaa määräillä sitä ja säädellä sen tekemisiä, ni Kimmo oli vaan sitä mieltä et se kyl pitää huolen asiasta jos se siihen menee. Sit ku mä sanoin et se toinen on B, ni se vaan nauro ja sano et "se pikku huora vai?" No joo. Kyl se joskus käyttäytyy niinku pikku huora, myönnetään. Heh. Mut se saa tosi helposti valtaa ihmisiin ja se valta pysyy vaikka niitten välillä olis tuhat kilsaa, ja ne tekee automaattisesti niinku B sanoo eikä ees osaa epäillä et se manipuloi niitä. Joo, mun viimesin kontakti B:n oli viime viikolla ku sain siltä meiliä et "seksiaddiktio nostaa taas päätään" ja se kerto et kaikilla on ikävä mua. Nyt oon ootellu et se vastais mun meiliin mut ei oo vielä kuulunu mitään. Kirjotin sille meinaan et Joni tulee mun mukana nyt jo ja kysyin voisko se asuu niillä kotona jos mä asun siinä kämpässä mistä maksan vuokraa. Jos pikku-Ake lähtee mukaan ni mä otan sen sinne kämpille kanssani. Ku sille ei todellakaan oo terveellistä viettää aikaa B:n taloudessa.

Äsken se ei tullu, mut nyt tuli. Eli pitää lopetella. Palailen sit taas joskus ku on aikaa. Voi olla et joulun pyhinä jää kirjottelu vähille jos on kaikkee puuhaa. Ja mä haluun kyllä osaltani investoida niihin joulujuhliin ettei jää ihan kokonaan Erinin niskoille se järjestely. Jos vaikka koristelussa auttasin ja ruokien kanssa ja yrittäsin toteuttaa Shaden toiveita. Juu, lahjatkin on osa vielä hankkimatta. Ei mitään isoja täl kertaa ku en voi kuljettaa isoja mukanani. Mut kattoo jos Tallinnasta löytys jotain kivaa...