Blank & Jones: Mind of the wonderful

Cold is my heart... Jeps. Yrittää lievittää stressiä kaikin keinoin mut ei pahemmin auta. Maha ihan sekasin ja oli jotain tosi outoja unia, et mä niinku olin jo hoitanu jotain hommia valmiiks, ja huumeista. Mä oon jäämäs koukkuun siihen vitun Heaven8:iin. Saatana. Ei hyvä.

Oon muuttanu kamani tänne B:n taloon ku se oli saanu hoidettua itelleen toisen paikan, ja ku S ei halunnu olla yksin täällä. Muutenki oon tehny niitten kaa kaikkee. Juteltu paljon. Niinku tästä niitten tilanteesta ja B:n kans S:stä ja K:sta ja siitä miten ens vuos. Ja niinku siitä mitä mä meinaan ens vuonna puuhata. Ei kyl oo mitään suunnitelmia. Niinku sen suhteen et tuunko mä tänne taas olemaan. Joo, ja mä oon tehny kans kaikkee K:n kans ja meil synkkaa tosi hyvin. Kävi kyl yks pieni moka, ku mä ilmeisesti olin antanu B:n ymmärtää jotain vähän väärin ja se oli menny E:lle puhuun siitä ja E oli kertonu sellasta mitä B:n ei tarvis tietää. *Huokaus* Mut ilmeisesti K hoitaa sen jutun omalla tavallaan. Pois päiväjärjestyksestä. Otti ainaki mun neuvot onkeensa...

Muuten menty päivät niillä B:n rauhottavilla ku muuten ei pysty olemaan. Eikä haluu omia bentsoja tuhlata, heh, ja ku se on niin ystävällinen et lainaa mulle noita. Siis aivan tolkuton stressi. Kaikesta. Ei pysty yhtään rentoutuun. Odotan kauhulla seuraavii uutisia kotoa ja on ollu parit rasittavat videokonferenssit mistä toka tuli ihan yllätyksenä ja toiseen tuntu ettei oo mitään sanottavaa ja tuntuu et mokasin ja puhuin potaskaa. Huomeen on kans yks, ja sinne tulee noita E:n firman työntekijöitä. Ei oo niin paha puhuu tönkkö-englantii sillon ku kuulijoina on muita ketkä ei puhu sitä äidinkielenään, ku jos on just noita läsnä ketkä ei välttämättä ymmärrä niitä tönkkösanoja tai ymmärtää väärin ja sit pitää korjata niitten käsityksiä samalla ku yrittää pitää jonkun punasen langan siinä mitä on sanomassa. :P Ei vaan jaksas vapaa-aikanaankin huolehtia. Muitten asioista.

Kai tää tästä helpottaa kun saa sen Holen homman kunnolla alkuun. Onneks se yks M on suostunu hoitaan sitä kans ja se on auttanu mua mm. soitteleen firmoja läpi kelle vois antaa minkäkin homman tehtäväks. Se tiedusteli mun palkan suuruutta ja mä sanoin sille summan vähän alakanttiin, en todellista summaa kumminkaan ku ei tiedä sen motiiveja. Se meinas et aika paljon. Ja sano et toivottavasti mun työ on sit sen arvosta. Joo. Heh, ja tästä mä en ees ota niin paljon rahaa ku SF:stä. Se oli vähän kyl liikaa yläkanttiin mut mullei sillon vielä ollu mitään hajua miten paljon kehtaa pyytää, ja pyysin niin paljon ku kehtasin. Et näin jälkeenpäin ajatellen ei mikään ihme et B oli sen maksamisen kans kusessa.

Ja se tarvii The Holen tulot ilmeisesti aika kipeästi. No joo, se pitää neljää kämppää... Ja vaikka mä maksan siitä yhestä "vuokraa" ni on se silti aika vaativaa hommaa. Ja se joutuu aina panostaan kaikkiin bileisiin mitä sen klubeilla järkätään. Ja se joutuu maksaan M:lle eikä sekään ihan halpa työntekijä ole. Et siinä mielessä ei pitäs kellään olla väittämistä et se pääsee elämässään liian helpolla. Ja tohon vielä suhdekriisi ja henk. koht. ongelmat päälle.

Mut nyt täytyy lopettaa ja alkaa tehä niitä suunnitelmia että mikä lamppu tulee mihinkin kohtaan pohjapiirustuksia ja pitää käydä siellä sen kans kuka hoitaa ne sähköjudanssit, ja M:n pitäs tulla mukaan ku mä en oo selvillä sähköalan ammattisanastosta. :P No joo, mennään sinne vasta joskus kolmelta et on mul aikaa stressata sen jutun takia. :P