Löysin tämmöisen hienon uuden pohjan. Voi muuten olla aika kökköä kielenkäyttöä (luin ton edellisen läpi ja alkoi puistattamaan) kun ei ole hirveen tottunut... Että lähes aina kirjottaa vaan chatissa jotain, tai jos on pakko laittaa emaileja. Vaikeaa pitää kirjakieli ja puhekieli erossa toisistaan.

Mut sit tän päivän asiaan: K on täällä ja ihan selvänä. Jihuu! Se tuli aamulla jo, niinkun joskus 9:30. Rakentelee just uusia bokseja autoon ja on niistä ihan innoissaan. Ja juonu koko päivän pelkkää vettä. (Tai siis mä luulen että sillä meni eilen koko viikonlopun annos kerralla, eikä se kehtaa multa kysyä mitään, eikä R:ää taida saada tänne millään kun D oli suututtanu sen jostain syystä.) ->Joo tuosta, K oli tyttärensä kanssa näissä maisemissa ja ne oli käyneet katsomassa yhtä oppilaitosta johon se pyrkii varmaan, että se voisi asua K:n kämpässä sit. Ei mikään paha idea äijältä. Vaikka jatkuvasti kuulee ettei sillä VOI mikään päässä liikkua "sen massiivisen nipsujen napsimisen takia" niin kyllä se mun mielestä on ihan selkee, noissa asioissa mitä viittii hoitaa kunnolla. (Toi lainausmerkeissä on melko suora lainaus J:ltä kun se tuollasia laskee tulemaan aina vähän väliä ja porukat nauraa ittensä nurin.)

D oli sit täällä kans koko päivän. Oltiin eilen illalla sen kanssa vähän ulkona. Käytiin kävelemässä mut ei kovin kaukana kun sille tuli joku ihme pelkotila tai paniikkihäiriö jostain kun puitten välistä näky keltasta valoa. Se ei puhu nyt vaihteeks paljon mitään, mihin on syynä se että KUN se puhuu niin kukaan ei ymmärrä yhtään mitään. Lauseissa ei oo mitään järkeä tai subjekti puuttuu tai se muuttaa aikamuotoa et cetera. Taitaa kyllä tehdä sen tahallaan että luultais että se on enemmän sekasin kun mitä se on. H:ta ei ole vielä näkyny, kyllä sen piti tänään tulla mut jos silläkin on joku ihme kummallinen kausi niin se voi tulla vasta keskiyöllä. Mä nukuin kyllä varastoon tällä viikolla, että ei se kai hirveesti haittaa valvoa pari yötä putkeen.

E soitti!! Ja sain siltä uuden homman mikä pitää tehdä johonkin maaliskuun puoliväliin mennessä, mutta ihan helpon. Mulla on jo melkein kaikki kuvat siihen ja puuttuu vaan se minkä E lähettää 1.3. Mutta eipä muuta noista töistä. Huomasin että tässä voi laittaa kategorian, niin jos kirjottaa työjutuista niin voi laittaa kategoriaksi Työ. Jne. Ei puhuttu E:n kanssa paljon mitään kun siltä ei taas suomen kieli suju. Sanoi se että tulee varmaan kesällä Suomeen lomalle mutta se on varmaan taas jotain pari päivää ja täällä on sille aina liian kylmää. Kutsui tietty mua sinne Kaliforniaan mutten kyllä pääse mihinkään (niin kauan kun D on tuossa tilassa, ehkä se paranee edes pääsiäiseksi että mä saan olla rauhassa tai T:n ja sen lasten kanssa) ainakaan pariin kuukauteen. Pelottaa kanssa se että R laittaa mun hanan kiinni sen takia mitä D sille meni mölisemään. Meni syksyllä jo kerran "mahoksi" ja meikä oli aika pissassa kun oli joitain kavereita jotka on musta riippuvaisia. 'Nakki' muunmuassa. Hei sen mä voisin kutsua!! Kun tuli haettua vähän kaljaa noille. D:lle ei mitään vahvempaa uskalla tarjota missään muodossa. Nakki on kans vähän sellanen kurja hiippari, siis vaikka se nyt pääsikin opiskelemaan sinne mihin halusi, tokalla yrittämällä, mutta se valittaa vaan koko ajan sitä että "ennen oli muka liian nuori ja sit kun on tarpeeks vanha niin ei enää kelpaakkaan". No joo kyllä sille varmaan ottajia olis mutta mä vähän epäröin sitä tutustuttaa joihinkin mun toisiin kavereihin kun ne vois olla jotenkin liian kovakourasia sille tai siis jos se oikeesti haluaa kiinteän suhteen niin sellanen sen pitää kyllä hankkia ihan itte.

Lopetankin nyt tän vuodatuksen (hih). Ei pitänyt oikeastaan yhtään pitkää kirjottaa varsinkaan kun tökkii vähän, mutta jotenkin tuntuu "terapeuttiselta" kirjottaa noista kavereista. Että se helpottaa jos joskus tympääntyy niihin, että niinkun oppii näkemään positiivisia juttuja ja nauramaan joillekkin asioille. Ei kyllä ole ollukkaan niin ikävää viime aikoina. Syksyllä tais olla pohjanoteeraus se yks chatti missä kerroin ihmisille miten vittupää K joskus on. Et se kuulosti varmaan tosissaan siltä että mä olen liian typerä tai sokea tajuamaan että K käyttää mua hyväkseen, ja sitä on tosi vaikeeta yrittää selittää että se on mun kaveri ja mä pidän sen puolta ja se pitää mun puolta, ja että mulla oli sillon just aika stressaava kuukausi. No mutta, who cares? Siis pääasia että mä ja K ollaan väleissä ja pystytään puhumaan asioista, ja että mä tiedän ettei se ole niin idiootti kun mitä se joskus antaa kuvan itestään (tutuille ja vieraille).