Eilen Aksun kaa liikentees. Kaupoilla ja levykaupoilla ja pizzalla. Mulle iski sit jossain vaihees tää hirvee pääkipu. Aken piti mut ajaa kotiin ku mä en enää nähny mitään ja sit käydä lainaa X:ltä migreenipillerit ja se tuli sit mun luo olemaan. Ake lähti johkuun. En tiiä mihin mut ei nyt millään pysty hermostuun siitä. En päässy töihin tänään ja voi vaan kuvitella millanen sotku siellä vallitsee.

Joo, ja tän takia mä oon lahjakkaasti unohtanu mun lempparisarjat mitkä tuli viime yönä, ottaa nauhalle. Onneks huomasin nyt vasta, ei tartte kärsiä siitä vitutuksesta ku puol päivää. Eh heh hee. Keittiös näky olevan tällänen muistilappu (ku kävin hakee lasin vettä): "Soita R, ruoka 15.00!!!" Mitä?? Hähh?? Mul ei oo mitään muistikuvaa. Eilinen iltapäivä ja ilta on ihan pelkkää sumua. Onneks noi X:n lääkkeet on auttanu. Päässä pyörii koko aika yks työprojekti mitä mun pitäs kaiken aikaa olla piirtämäs koneella, mut ei pysty, ku kaikki viivat alkaa venyy ja pyörii ja tuntuu et koko pää halkee. Jos tää ei huomenna oo parempi ni pakko jäädä sairaslomalle ja tosissaan lepuuttaa silmiä ja niskaa.

Nyt on pakko lopettaa ku kirjaimet vaan vilisee, vaikka mä halusin laittaa Aksusta ja R:stä viel jotain.