Just huomasin että tervetuloa-sivulla on kirjotusvirhe: Hallinoida. Yhäkin aika ylipositiivinen olo eilisestä vaikkei sekään ihan kommelluksitta sujunut.

Oltiin K:n ja T:n kanssa juopottelemassa kun sain yhden projektin kunnialla loppuun ja rahat tulee ens viikon alussa. Vklop ei tapahtunutkaan sit paljoo mitään. Äijät joi kaljaa. Paitsi K. H:n takia jäi lauantaiyö pois välistä ja puolet sunnuntaiyöstä ja sunnuntaina aamulla kun tuli tarvetta käydä lääkekaapilla niin tuli ilmi että D oli syönyt sieltä kaikki rauhottavat jossain vaiheessa. Eh, pelottavinta on ettei meikäläinen huomannut sitä. Siis, lauantaina kävin pari kertaa hakee sieltä jotain H:lle, ja vielä ihmeteltiin miten helposti D sammui puolentoista kaljan perään... Muttei edes käynyt mielessä että se oli ehkä syöny jotain muutakin. Ja kyllä nyt vituttaa.

Mua kans häiritsee se että T:n pitää se vauvansa raahata joka paikkaan mukaan. Joskus se näyttelee niinkun hyvää äitiä ja pitää huolen ettei kukaan tupakoi vauvan lähellä et cetera, ja sit se raahaa sen mukaan baariin ja diskoon ja R:n luo. Se on ehkä vähän liian hyvissä väleissä R:n kanssa, tuntuu siltä. R sano mulle että se oli joskus ollut jopa babysitterinä. Kiva kiva. Tollasiin äijiin se luottaa. Tai ehkä mä oon vähän sille kateellinen kun mun välit R:n viilenee aina kun tulee uhka että menis hana kiinni.

Ei mulla mitään velkoja sille oo, mutta joinain kausina menee paljon enemmän kun joinain toisina, ja jos pitää vielä jonkun Nakin asiat hoitaa ja mä myyn niitä joilleen ja jos R sanookin äkkiä et sulla tuli eilen se tonnin yläraja kiinni... Heh, mitäs sitten? Kiristetään vyötä ja jos mikään muu ei auta niin myydään pois omat lääkkeet tai kerjätään E:ltä mitä en todellakaan tee mielelläni. Jos meikä järkkää jotkut bileet vaikka, ja menee hankkimaan tarjottavaa ja R sanookin että sori ei käy, sä ostat liikaa ja vaikka maksukykyä on niin sen jakelusysteemi ei pysy perässä tai jotain. No tietty mun pitää kunnioittaa sen systeemiä. Tonnin annos on kyl aika iso jo, mutta mun jakelusysteemi kärsii jos raja tulee vastaan ennen kun se neljän kuukauden sopimus menee umpeen. Pitäis varmaan yrittää jotenkin päästä sen listalle pari pykälää ylemmäs, niitten joukkoon kellä on 2-5 tonnin yläraja ja luottoo, vaikka ei kyl huvita sitä luottoo käyttää kun R voi olla tosi ilkee niille jolla on velkoja.

Täs konees on joku bugi, tai täs vuodatukses koska ei pysty oikeen hyvin kirjottaan. Täytyy lopettaa enivei kun on vielä hommia (R haluu et teen sille mainoksen, hih hih) ja laskiaispullia pitää laittaa kun pojat tulee laskemaan mun takapihalle, pikku-K ja sen kaverit ja Nakki ja D ja ehkä T:n poika vaikkei kyl just nyt hirveesti huvittas T:n kanssa puuhastella. Se on varmaan krapulas enivei, niinkun K:sta puhumattakaan. Mä haluisin et R tulis käymään. Se piristää mua jotenkin aina. Ja sen jutut niistä 'Keravan kyrvistä' J:stä ja I:stä. (Toi on muuten mun keksimä...)