Ei oo tullu kirjoteltuu. Niin paljon kaikkee mitä pitää hoitaa. Asioita. Tavata kavereita ym. Olin kattoo Juhaa eilen ja puhuttiin kaikkee, mä sain kertoo sille huoliani ja se kuunteli. Sano se et nyt sil on niin paljon aikaa miettii kaikkee ja elämäänsä ja silleen. Oli se kyl miettinykin.

Mulhan on nyt taas hermot kireella Aken takia, ku se on vaan niin sekopää. Ei tiiä mitä sen kans pitäs tehä. Ja huolestuttaa ku sil ei oo ketään muuta oikeen, nyt ku Juha on laitoksessa. Se pääsee ensitietojen mukaan joskus ens keväänä pihalle. Ei se sitä vaikuttanu häiritsevän hirveesti, mut mua sitäkin enemmän. Siis tyyppi heittää elämästään hukkaan yli vuoden. Jonkun typerän huumerikoksen takia. Onneks se sentään pääs sinne mihin halus ku sil on pahoja mt-ongelmia, et se saa terapiaa ja hoitoo. Siis, joskus tuntuu et mä oon ainut terve koko täs porukas. O.o

Niin joo. Sain duunia taas Dubaista. Siitähän mä taisin jo puhuu joskus. Mä taas tein kustannusarvioni yläkanttiin ku ajattelin et ei olis pahitteeks, et alotetaan sieltä ja löydetään sit joku hinta mikä sopii kaikille. Löydettiin kyllä. Eikä menny ees pahasti alas hinta ku ne tuli tosi paljon vastaan. Oon vasta alottelemassa sitä. Vähän rasittaa joskus et joutuu tosiaan tekeen kaiken itte, ja sit on itte syypää jos joku menee vikaan. No joo, mut onhan mul se paikallinen tyyppi joka hoitaa ne tilaukset ja et mä saan materiaalit ja sen mitä haluan sinne, ja vahtii työntekijöitä.

Siinä vaan on se aspekti nyt et mul jää taas muut hommat ihan retuperälle ton takia. No hoitaahan toisaalta mun porukat niitä hommia ja mä voin ne omanikin antaa niille, Ramona kyl hoitaa. Ei vaan aina jaksas tai haluais antaa niitä sille, ku se on sit vähän sellanen juttu et tulee kuva niinku mä haluisin hoitaa vaan harrastuksiani ja ne muut sais tehä kaikki työt. :P

Oon menos nyt ens maanantaina takas LA:n. Jotenki ehti jo kotiutua tänne. Mut sit toisaalta ei se oo sama juttu olla kotona ku Halo esmes ei oo täällä, ja Ray on sekin nytte Valloissa. Aina mennään ristiin. Sit varmaan ku mä oon siellä ollu viikon ni se meinaa lähtee taas muualle. Yks muuten hyvä juttu oli et tääl on levyalet nytte. Hamstrasin jo jotain ihan marketin hyllystä. Tein jotain käsittämättömiä löytöjä, tosin ne levyt mul oli jo ennestään. Mut noi mitä ostin on vähän sellasta keräilykamaa ja fanitusjuttuja. Et kerää kaikki yhen tietyn bändin levyt. Yhen videonki ostin. Oli kyl ihan sikahalpoja. Kuuntelen niitä just nytte. Rauhottaa jotenki ku vedin itteni piippuun ton Aken kanssa. Maha menee sekasin joka kerta ku alkaa miettii sitä tyyppiä. Mä en nyt vaan millään jaksas sen kans tapella, ja hoitaa sen asioita ku se ei ite kykene. Juhakaan ei oo auttamas sitä, eikä Kimmo auta. Kyl se lupaa aina, mut ei se mitään tee. Oikein tyypillistä sille.

Siis sehän on nyt ottanu Joniin oikein etäisyyttä sen jälkeen ku Joni tuli takas. Joni on ollu vittuuntunu siitä ja purkanu omaa pahaa oloaan sellasiin kellä ei oo mitään tekemistä asian kanssa. En oo kyl nähny sitä montaa kertaa nytte, oon jopa ihan tarkotuksella vältelly sitä ku ei jaksas niittenkin asioita setviä. Sillä aikaa ku se oli poissa ni Kimmo ja Ray vietti aikaansa suhdettaan hoitaen ja naiskenteli joittenki typerien huorien kanssa, kuten I:n, ku se on jotenki sellanen raukka. Ei se osaa käyttäytyy muuten. Tulee sitä sääliks ja sit välil oikeen raivostuttaa et se ei vaan tajuu. Et se palaa aina Rayn ja Kimmon luo. Ja ne käyttää sitä hyväkseen.

Kimmo sano mulle et sen puolesta saa Joni tapailla ketä luuseria hyvänsä jos se sellasiin tyyppeihin on mieltyny. Joo, se vaikutti kyl siltä et niitten suhde on ohi. Mut ei sillä tosiaankaan ollu tulevaisuutta. Ei Kimmo haluu ketään muuta vakkaria ku Rayn.

Mun pitäs vähitellen alkaa laittaa ruokaa itelleni ja ku tulee Mara ja X syömään. Tosin ne kyl tulee vasta ku mä laitan niille tekstaria et ruoka on valmis, mut ei sit haluu et venyy kovin pitkäks, ku pitäs saunaankin keretä. X varmaan jää saunomaan mun kans mut Maral oli vielä jotain menoa. X:n kans sit varmaan vedetään olutta illalla ja syödään jotain makkaroita ku löyty halpoja marketista. No, mä lähen keittiöön. Jos kerkeen ni kirjottelen ens viikol sit taas. Mut voi olla ettei vaan oo aikaa olla yksin ja keskittyä. Bye!