Tänään. Grillattiin taas vaihteeks. Ku mä ostin sellasen pallogrillin ja piti sitä testata. Taas sama porukka ku mitä nyt mun luona normaalisti pyörii, eli Aksu, Juha ja Halo. R ja Kimmo kävi käymässä. Oli vaan aika lyhyesti ku ne oli menos johonkin. Ei halunneet kertoo et mihin. Mut makkara kyl kelpas ja olut. Eli tänään oli niinku vähän lomapäivä kaikista töistä ja hommista. R sano et mä voisin sen kaa tehä yhen jutun ens viikolla, vissiin ke tai to. Ajettas taas sinne lentokentän lähelle ja haettas sieltä yks paketti... Jotain sellasta. Ei se mua muuten olis yhtään kiinnostanu, mut R sano et mä saisin vähän rahaa siitä ja "bonuksen". Ja se bonus mua siinä eniten kiehtoo. Rahaa tulee nyt sen Dubain homman takia ihan mukavasti ja näyttäs tilanne parantuvan siitä huolimatta et mä en oo vieläkään saanu rahojani siitä SF-jutusta.

R ja Juha lupas kans auttaa mua verojutuissa. Niinku katotaan mitä asialle voi tehdä. Joo mut ei niistä nyt sen enempää. Tuli emailia B:ltä joka halus tietää oonks mä tulos sinne vielä tänä vuonna (ja oonhan mä...) ja meinas et jos mä haluan ni se vois vuokrata mulle sen toisen kämppänsä sieltä K:n talosta. Kerto ihan avoimesti et se tarvii rahaa, ja se haluis maksaa mulle yhen osan tässä kuussa mut se tarvis tulevaisuudessa lisätuloja et cetera. Ei se mitään isoo summaa siitä kämpästä pyytäs. Mut sen verran et vähän tukee sen omaa taloutta ja maksaa mulle suunnilleen saman verran kun jos asus hotellissa, ehkä vähän vähemmän ku siinä on oma keittiö ja vois keittää itte omat safkansa, ja siinä on kodinhoitohuone eli vois pestä myös itte omat pyykkinsä. Eli kai me siitä joku diili aikaseks saadaan. Olishan se hyvä siihen päästä ku mä tunnen sen mestan jo. Ja siihen sisältyy niitä etuja, ei tarvi maksaa mitään laskuja itte ku ne sisältyy siihen vuokraan ja siinon se kuntosali ja halpa ravintola samas talos. Ja hyvät liikenneyhteydet... Täytyy sit vaan karsia menojaan jostain muusta päästä. Eli varmaan ruoan puolelta. Pitäs muutenkin saada vähennettyä sitä pikaruokien vetämistä... Ja kaikki turhat pikkumenot pois, heräteostokset ynnä muut mitä ei oikeesti tarvi.

Joo ei se säästäminen nyt niin hirveen tärkeetä ole ku mähän elän normaalisti melko säästeliäästi. Mut tuli vaan mieleen et kun joku sellanen tyyppi kun B, alkaa kattoo sen rahan perään ni eihän sen pitäs olla mulle temppu eikä mikään.

Joo ei saa ajatella nyt noita juttuja tai tulee huonot fiilikset. Tuli juotuu yks kalja grillauksen ohessa ja se alkaa haihtuun jo. Ei tullu ees mitään hyvää fiilistä siitä vaan sellanen samee olo niinku joskus. Ei jotenki sopinu. Halo sano kans et ei maistunu kalja. Joo se ei oo mikään kaljanjuoja oikeestaan. Enemmänkin kasvien ja yrttien ystävä... Mun pitäs tietty nytte lähtä salille tai jotain ku tuli syötyy kotlettii ja makkaraa, mut emmä taida jaksaa. Siitähän vois olo tietty parantua mut emmä silti taida jaksaa. Meen tonne pihalle istuun aurinkoon jos sais vähän rusketusta aikaan. Ku tuntuu vähän hölmölle olla valkonen ku lakana ku kaikki muut näyttää tosi ruskeilta, mut ku ei mul oo niin paljoo aikaa istuu pihalla. Menee kaikki aika vaan koneella. Mites se meni se "Nörttismurffi", ...kun toiset lukee petissä tää smurffi surffaa netissä... Oli muuten AIKA TYHMÄ juttu... Heh.

Ei mul nyt muuta asiaa. Kunhan vaan huvikseen jotain laittaa ku ei jaksas just nyt mitään töitä ku on jotenki samee ja väsyny olo.