Tänään Stella alottaa ihan oman blogin. Kyllä näit on tullu luettua (työajalla) ja nyt sit päätin alottaa oman.

Pääasiassa aion tässä käsitellä ihmissuhteita, koska ne tuntuvat menevän jo alkutekijöissä ihan päin kuusta eli niihin liittyy eri paljon ongelmia. Jotain, että yritän saada niihin jotain selkoa kirjottamalla niistä. En tiedä sit olenko jotenkin erikoinen tai silleen että vedän puoleeni ihmisiä jotka ei pysty pitämään itsestään huolta ja joiden ongelmista tulee mun ongelmia. Yritän aina auttaa kavereita jos niillä on joku hätänä, mutta niillä on aika helvetin usein joku hätänä, ja nyt just on sellainen tunne että ei mulla oikeestaan olekaan muuta kavereita kuin joitain jolla on pahojakin ongelmia.

On se tietty jotenkin imarteleva että porukat tulee mun luo kysyyn neuvoa. ^_^

Mutta joo. Se voi olla joskus tosi raskasta. Eikä niinkun omista rakkausjutuistakaan tule mitään. Sillon kun E on täällä niin sen kans menee tosi hyvin, ja tuntuu että me sovitaan yhteen ja kun se sanoo että mä oon täällä ainut ketä se kaipaa, siis silleen... Miten mä sen sanosin? Että se muistelee meidän juttua hyvällä ja usein ja sanoo aina et se oli jotain ainutlaatusta mun kanssa. M on ihan okei mutta se on niin paljon mua nuorempi että joskus hirvittää. Jotain 10 vee. Kaverina se on ihan huippu. Pelottaa et seksi pilais ystävyyden mut ei pysty kumminkaan lopettamaan kun se jotenkin aina saa puhuttua mut ympäri. Joo. No tuskin mun kavereista kukaan tänne eksyy ettei sen puoleen. Tää on nyt vaan vähän sellanen kokeilu, itselleen selvitellä omia ajatuksia ja jos joku niitä kehtaa kommentoida. En kyllä paljon mitään kreisejä seksijuttuja tänne rupee laittelemaan, niinkun mitä joskus on saanut olla todistamassa, ja niistä vois tunnistaa ihmiset...

Laittelen tätä blogia hienoks joku kerta. Mä näin jossain jonkun saitin missä oli vuodatukseen sivupohjia mut ei vielä kerenny sitä tutkia, olis kyllä kiva joku sellanen missä on muita värejä kuin punainen tai vihreä. No, työajalla ehkä kerkee. Tänne tulee huomenna taas kamut oleilemaan. H ja D kun D ei taas pysty olemaan sen kämpässä (kasvaa limaa ja jotain vitun ruohoja seinistä, niinkun paha sille on mennä sanomaan että ne on harhoja kun se näkee ne oikeesti ja tuntee jos koskee niihin). H tulee treenaamaan jotain keikkaa varten. No pidetään sit bileitä huomenillalla. M:ää en kyllä uskalla kutsua muttei sillä varmaan ole aikaakaan, toivottavasti! K:n mä voin kutsua. Se on ihan okei nyt kun se on saanut hoidettua ne perheasiansa kuntoon eikä ne stressaa enempää. Ja se tykkää samasta musasta, niin ettei ainakaan tule valituksia kenenkään taholta. :)

No tällänen oli eka postaus. Olen koukuttunut tosi hyvin joihinkin blogeihin nyt talvella kun on vähän töitä ja suht paljon luppoaikaa, mutta kevät tulee ja projektit tulee esiin lumen alta ynnä muut objektit mitä pitää käydä kuvaamassa, että saa nähdä kerkeekö paljon ollenkaan blogia kirjottamaan. Tää on nyt tällänen kokeilu tai yritys.