Taas pikkunen tauko. Ei vaan niinku aina ees muista koko blogin olemassaoloa. Mut eihän tätä ees kukaan lue muu ku Mara toisinaan sillon ku se muistaa. Yks toinen kaveri saattaa lukee ku silläkin on blogi, vaikka me luvattiin jo toisillemme ettei lueta toisten blogeja ku molempia vois häiritä se. Blogilistan mukaan täl on kaks muuta lukijaa. Ketähän ne on...? Mut ei sinänsä oo tullu ees mitään kiinnostavaa juttua laitettuu.

Olin R:n ja parin muun kans nyt vähän aikaa sitte Oktoberfestillä. He he. R sano et ei oo ollu siellä ainakaan viiteen vuoteen. Siis mä en ees tienny et se on joskus siellä ollu! Mut ei sitä meikäläinen oikeen jaksa. Hirvee meteli olutteltoissa ja porukka tanssii pöydillä ja hirveen kosteeta ja sotkusta. R ja ne muut jäi sinne ja mä menin yhteen toiseen paikkaan ku yks mun asiakas kutsu mut, ku mä tapasin sen sattumalta yhellä metroasemalla sillon ku oltiin menossa sinne Festille. Se oli ihan kiva ilta vaikka mun kielitaito on pikkusen huono ehkä. Pitäs sitäkin alkaa parantaa, ja ruotsia kans ku mä ehkä meen sinne asuun R:n yhteen paikkaan joskus helmikuussa. Parin viikon hiihtoloma tai jotain. Mut silleen huono ku mä aina sekotan ruotsin ja saksan.

Joo mut mä olin deitillä sen Virvan kans. (Peitenimi... ^^) Paitsi että R ei sanonukkaan mulle et mihin aikaan se oli sopinu et mä meen sovittuun kohtaamispaikkaan. Päivä oli tiedossa mut aamulla huomasin ettei oo mitään ideaa ajasta. Soitin sit R:lle ku mä luulin et se on Suomessa, mut ei se ollukkaan! Joku ihan outo kaveri vastas englanniks sen kännykkään ja mul kesti pikkusen ennenku pysty vaihtaan kielestä toiseen ja tää vähän hermostu. Mut se sano et R oli ollu edellisenä päivänä sen luona ja jättäny kännykkänsä lojuun sinne. Ja mä olin soitollani herättäny sen kaverin. Valkeni mulle et niillon siellä kello jotain yks yöllä. No just.

Pyytelin anteeks ja käskin sen sanoo R:lle et Stella soitti, ja oli mun ihan pakko kysyy et mistä se R:n tuntee ja mitä ne oli tehny yhessä. Ei olis pitäny. Mullon joku ihme tuuri törmätä aina tosi puheliaisiin kavereihin ku mä sit sen kans roikuin kännyssä jotain puol tuntia. Joo mut ehkä mä oon itte kans enempi puhelias ku muut. Tai mun on sitä huono ite sanoo mut R on joskus sanonu et mun kans on siitä kiva jutella ku kumpikin keksii aina uusia puheenaiheita ja sit meillon niin paljon yhteistä. Joskus tulee lörpöteltyä. :) Ja näit blogijuttujakin kirjottas kilometrin pitusia ellei olis aika rajana. Joo R oli järkänny sen paikassa bileet tän kaverin poikaystävälle ku se täytti vuosia (mut en nyt tähän viitti laittaa paljon vuosia... mut niillon kiva järkyttävän iso yli kymmenen vuoden ikäero) ja R oli sit myöhemmin kans tavannu tän kundin yhen niitten yhteisen kaverin luona ja R oli lähteny sen mukaan ku se lähti kotiin ja ne oli sit pitäneet kivan yhteisen illan. Se sano et R oli kehunu sitä (ja sille on niinku kehut tosi tärkeitä, ja et se on haluttava *rolling eyes*) ja ollu yllättyny ku se suostu kaikkeen mitä R halus tehä ja oli niinku se olis kaikki ollu tosi normaalia sille. R oli kysyny sitä johkuun matkoille mukaan mut tää kaveri on vielä ehdonalasessa eikä saa lähtä maasta. Joo mä en R:n sikäläisistä kuvioista paljoo mitään tiedä muuta ku mitä nyt toi kerto ja M on joskus kertonut ku on ollu siellä käymässä, tai mitä saa urkittua R:n broidilta. H oli ollu siellä synttäribileissä soittamassa. Mä en tienny. Joo, H kysy mua kyl sen keikalle mut ei se sillon sanonu et missä se on, ja mä olin tietty jotain 8000 kilometrin päässä enivei ja mulle oli kello kolme aamulla. Olis pitäny jonkin sortin ihme tapahtua et mä olisin sinne ehtiny, niinku ajassa takasinpäin.

Mulle tuli just mieleen ku tota kirjotin et mähän tunnen itseasiassa ton kaverin jostain. Niinku deja vu tuli. Ääni tuntu tutulta et cetera. Se oli E:n kans siellä yhes E:n paikas sillon ku mä olin siellä yhen yön kerran kauan sitten. Ne oli niinku "läpikulkumatkalla" ja tuli yöllä ku mä nukuin sohvalla. E oli jotenki sekava siihen aikaan ku sille sattu kaikkee ikäviä juttuja sillon. Ja tää kaveri tuntu kans jotenki häiriintyneeltä. Mut nyt se tuntu olevan ihan okei. Ja on sen pakko olla elämänsä kunnossa jos R siitä kiinnostuu.

R:n mä sain kiinni sit iltapäivästä ja se sano et ei oo mitään syytä panikoida ku se deitti on vasta seuraavana päivänä. Puol neljältä. En uskonu ku R kärsii yleensä aika pahasta jetlagista (mä inhoon tät sanaa) ja sil menee pitkillä lennoilla yö ja päiväki sekasin, ja menin vielä samana päivänä sinne sovittuun paikkaan ja kuvaukseen sopiva ihana siellä jo oottelee. Mä olin jotain ehkä 40 minuuttii myöhässä ku piti mennä junalla ku autossa ei ollukkaan bensaa enää. Mut se oli hyvä juttu se deitti. Paransi mun mielialaa huomattavasti. Nähtiin sit uudestaankin ja nähään ens viikolla. Et ehkä siitä sikiää jotain. Pitempiaikasta.

Nyt tarttee taas lopetella ja palailla sorvin ääreen. (Siis ajaa takas töihin, hakee kahvit ja donitsit porukalle ja kirjautuu SD:n tukiverkkoon ettiin vastauksia niihin tuhanteen kysymykseen jotka koskee Chaos:in päivitystä. Jos aikaa jää tänään niin käyn Tuulimyllyssä vähän maalaamassa yhtä seinää lasten kanssa. Hyvän karman puolesta, jippijaijee.)