Meni pitkäks eilen. Et tultiin R:n kans vasta neljän maissa tänne "mun luo" ja se nukku sit mun vieressä, ihan koomassa jotain seittemään asti ja sit sen piti lähtee johonkin tapaamiseen. Jotain sen työjuttuja tms. Meikäläinen nukku sit kymmeneen ja on tää päivä menny vähän oleiluks. On vielä jälkipromillet ja muut vaikutukset ja ihan outo olo koko päivän. Ihan hyvällä tuulella mä kyl oon.

Eilen siis, oli yhen uuden klubin avajaiset ja meikä oli saanu VIP-lipun ^^; ja R samoin. E kävi siel kans kääntymässä, oli vaan johkuun kahteentoista eikä ottanu mitään aineita. Se ei jotenki tykkää mennä mihkään bileisiin sunnuntaina. Enkä mä kyl, ainakaan jos on töitä seuraavana päivänä. Nyt on ollu onneks vähän hiljasempaa, tai en oo ottanukaan mitään uusia projekteja tähän ku ei tiedä kuinka kauan tää asumisjärjestely kestää. Kyl mä tässä hyvinkin vielä toisen kuukauden asuisin, ei mitään onkelmaa, mut ei talonomistajasta vielä tiiä et jaksaako se olla siel toises paikkaa. Se kävi täällä viime tiistaina, ja oli ottanu turpiinsa joltakulta, mut ei se siitä mitään numeroo tehny. Et taitaa olla sille aika normaalia. Sano se et kipukynnys on aika korkeella ja omaa syytään on turpa rullalla jne.

Joo toi Juha kävi täällä kans sillä aikaa ku R oli Suomessa... Jonkun viikon se oli, ei jaksanu tai pystyny oleen kauempaa. Käytiin yksissä bileissä ja syömässä E:n kanssa ja jotain sellasta. Juha oli täällä kans mun kans pari päivää, tietty just sillon ku mulla oli enempi noita työhommia. Mut oli sen verran aikaa illalla et istuttiin tossa patiolla ja se katteli tota grilliä, vähän mietittiin jos putsattas se ja grillattas jotain mut sit alko satamaan, et istuttiin lopun iltaa sisällä, juotiin vähän olutta ja viiniä ja puhuttiin kaikkee. Se kerto uutisia kotoa etc.

Ei nyt paljon mitään jaksa kirjottaa. Tää on hyvä tää Vuodatus kun voi itte laittaa kellonajan.