Millonkohan toi viimenen oli? Taas sata vuotta taukoo. Koneet kaatuu nekin kerran kuussa, vähintään. Tarvii vissiin alottaa alusta se Chaosin asennus... Joo varmaan kiinnostaa... Nyt just sellanen tunne ettei tota jaksa. Ei millään. Ei viitti ees mitään siit laittaa. SFS:n suhteen tapahtunu kehitystä ja Freyan kans on ihan mukava tehä hommia. Se on niinku normaali. Täysin kokonaan normaali. Sillä on normaali päivärutiini, sen mielialat on normaalit eikä sitä niinku mikään hetkauta. Ei edes toi viimekertanen "me koneet päätettiin lähtee aikaselle joululomalle 11.11. kello 11:11 ja meitähän et enää saa hereille tän kuun aikana".

Aksua auttaa kans ne lääkkeet mitä se tossa kesällä sai. Vähän kesti tietty. Ainahan se kestää. Mut onneks ne auttaa ja se pystyy melkein asumaan yksin paitsi ettei se tietty haluu ku on jo tottunu siihen et joku tekee sille ruuat jne. Me on laitettu sen kämppää vähän kuntoon. Tapetteja seinille et cetera. Jotain energiavärejä ja retroo ja kirppishuonekaluja. Löyty pari hienoo lamppuu ja Aksu sano et se vois ottaa ne, vaikka se toinen olis enempi sopiva naiselle. Joo. Ehkä se ajatteli jotain muuta, kuka joskus käy sen paikas ja saattas tykästyä siihen. Laitettiin kans kahestaan uusii ovii keittiön kaappeihin kun eräs harhoissaan hajottanu ne vanhat. Melkeen kaikki saatiin tehtyy ennen ku sinne törmäs Kimmo ja sano et Aksu oli pyytäny sen auttaan, ja me oltiin saatu jo melkeen kaikki ovet ruuvattuu. Kimmo sai sit raahata sohvapaloja sisälle. Ne ei perkeleet mahtunu hissiin. Tai me ei ainakaan niitä sinne saatu.

Miks se muuten just Kimmon oli pyytäny... Hmmm... Vähän oon keskittymiskyvytön vaihteeks.

Vaatteet haisee omenille ja koko talo haisee omenille kans. Sain R:ltä. Kävin itte poimimas. Kaikki kahen puun omenat. Mut on noi hyviä. Se ei itte jaksanu niistä mitään tehä. Se muuttuu vaan laiskemmaks mitä vanhemmaks se tulee. Se puhu kans jos se muuttas siitä pois, ku ei oikeen yksin jaksa taloo, ja siit sais hyvän hinnan ku se on rannas. Mä tietty sille et "älä ihmeessä myy" ku sellasta ei saa sit myöhemmin enää mistään, millään rahalla. Mut R haluis sellasen pienen kaupunkikämpän merinäköalalla mahdollisuuksien mukaan, jonku sellasen tornin ylimmäs kerroksessa. Lemmenpesä. Sille ja valinnaisille kumppaneille. *rolling eyes* Mä olin suunnitellu bileitä jouluks, mut ei varmaan tuu niistä yhtään mitään ku R ilmotti ylhäisesti ettei se aio olla täällä, ku se oli jo ehtiny kutsuu sen yhen tyypin käymään luonaan sen "uudessa talossa" minkä se on ostanu sieltä jostain Kansasista tms. Ja remontoinu nyt syksyllä kertomatta kellekkään mitään. Kyllä se mulle lupas että järkkää jotain mun iloks, jotain pientä syötävää... Joo mä jotenki roikun siinä kaverissa. Kutsun sit Kimmon ja kumppanit. E:n ehkä vaikkei se varmaan tule, taaskaan. Sillä on melkeen aina jotain muuta. Ei se kyl sinne R:n luo oo menos, onneks, ettei tarvi siitäkin olla mustasukkanen. :)

Sano se että vois tulla pariks päiväks. Tai uudeksvuodeks. Olis kiva. Uusvuos ei oo mitään ilman R:ää. Heh. Ei tullu mitään siitä syksyisestä deitistä. Kiinnosti molempia kyllä, aluks, mutta eroavaisuudet oli sit liian isot. Kävi se mun luona, mut Aksu sattu tietty oleen tääl just sillon eikä se antanu rauhaa, ja sit ku tuli puhetta kavereista ja tää "Virva" kerto jostain akateemisista piireistään ni ei mun huvittanu sit alkaa R:stä ja kumppaneista yhtään mitään. "Virva" sano kans ettei se R:stä niin hirveesti tykkää, mut ei muistanu miten oli siihen tutustunu, ollu varmaan liian pilvessä, heh heh. Ja kuka ei tykkää R:stä ei voi olla mun kaveri. Joo ei mua vielä oo luotu parisuhteeseen. Ei pysty ei kykene.