Bileet meni hyvin. Emmä nyt niistä jaksa laittaa. Kyl ne ilmeisesti makso ittensä takasin eikä mun onneks tarvinnu huolehtia niitten palkoista ketkä sen paikan pisti kuntoon eikä managerin palkasta ja bonuksesta. Nyt vaan näyttää kovasti siltä etten MÄ saa rahojani tässä kuussa. Ja voi olla et menee pitkälle ens kuun puolivälille tai yli. Mut ei voi mitään. Ku olin niin hölmö et aloin työsuhteeseen sellasen kans kuka ei pysty maksaan mulle. No joo. Voi olla et mussa kans vähän vikaa ku en alussa sanonu tarkkaa summaa ku en tienny, vaikka olis se pitäny jotenkin laskeskella tai aavistaa...

On toi Year zero niin hyvä biisi et kuunnellaan nyt toisenki kerran. ^^

Ihan outo olo ollu koko tän viikon ku stressi on lauennu ja on jotenki rento olo. Ja aikaansaapa. Tai no, ei ihan yhtä paljon paina työjutut niskaan niinku ennen. Et tuntuu et selvii. Pystyy ajatteleen yhtä päivää pitemmälle. Stressi on kyl hirvee sairaus. Niinku istus norsu niskassa. Joo mut on kyl tullu dokattua kans perjantain jälkeen. La olin hostin kaa pihalla, se pääs ilmeisen yllättävästi sisään yhelle "paremmalle" klubille ja otettiin sen kaa yhtä ainetta, ec eli Euphoric Colors. Kaikkee siistejä värejä ja valot oli niinku sateenkaaren värisiä ja veny ku tanssi. Aina silmäkulmissa alko venymään kaikki kirkas ja teki sellasia viiruja ku liikku nopeesti. Heh. Mut tosi rentouttava ilta, ku perjantaina ei oikeen pystyny nauttiin niistä bileistä, ja ku siel oli ihan tuhottomasti väkee kenen kans piti puhella ja vaikka mä nyt oon sosiaaliaddikti ni se oli pikkusen liikaa. Tuntu ihan tyhjiin puserretulta olo sen jälkeen. Su mä tulin sit tänne taloon ku host lähti nyt maanantaina toiseen kaupunkiin viikoks. Huomeen mä saan Birdyn tänne ja mennään ehkä sen kaa johkuun bileisiin. Jos se pääsee sisään mun white cardilla. Johkuun E:n paikkaan kyl vissiin pääsee.

Mä nyt yritän silleen vähän totutella Birdyyn ja tuleen sen kans toimeen. Yritän jotenki ymmärtää sen kuvioita ja sen maailmaa ja saada muodostettuu siitä vedenkestävän mielipiteen. Ja mä kun oon aina ollu porukoitten tietokeskus ni voi vähän samalla kerätä lisäinfoa Birdystä. Sen persoonallisuudesta ja silleen. Ku se varmaan näis kuviois tulee viel useamman vuoden pyöriin. Et mullolis jotain infoa siitä. Huomaa nytte et oon mä keränny ihan kiitettävästi infoo mun hostista ja S:stä ja vähän niitten kuvioista tääl. Vaikka siis nyt onkin käyny ilmi et mun hostilla on siel toises kaupungis kans omat kuviot mistä kellään tääl ei oo hajua.

Joo pe siel bileissä... E oli kans siel ja tuntu et se tuntee satoja ihmisiä. Vissiin tunteekin oikeesti, mut se vaan tosi luonnollisesti pysty meneen puhuun kaikille, jopa ei VIP:lle ja pyytään niitä hakeen shampanjaa ja kaviaaripaloja ku se näki et caterinki oli taas vähän runsasta. Yleensähän cateringit on joko liian vähän tai liikaa... Mä kun pyörin jonku aikaa E:n kans ni alko se vähän mua rasittaa ku se esitteli mut kaikille ja ne alko jotain tosi viisaita juttuja puhuun, tyyliin "tää on vähän ku yks klubi Pariisissa, xxx, ja noi jutut on ihan ku yhel klubil Amsterdamis ja noi ja noi jutut on vähän ku sen-ja-sen tekemii..." ja multa menee se kaikki toisesta korvasta sisään ja tulee toisesta ulos. Onneks mun host pelasti mut yhes vaihees ja kysy haluunks viiniä ja baaristahan löytyy ihan kaikkee, jäähdytetty valkoviinipullo sieltä tiskille ja juotiin sitä siinä ihan rauhassa ku baarin puolel oli hiljasempaa. Sit se sano et se tuntee ittensä tosi sivistymättömäks, ja mä kyl ymmärsin mitä se meinaa, ku porukat on kaikki niin IN ja on vissiin kaikki kiertäny maapallon ympäri viimesten kahen kuukauden aikana, ja meikä on siinä tosi maalainen ja niin OUT ku olla voi... Joo mut se kundi kyl on vähän sivistymätön. Ei millään pahalla. ^_^

Täl viikol tullu sit oltua kaksissa grillijuhlissa, vaikka niis ekois mä vaan kävin kääntymäs, ne oli yhen K:n luona ja mä olin siel E:n "seuralaisena" mut ei oltu kauaa ku E sai tärkeen puhelun ja joutu lähteen. Kyl mä olisin sinne VOINU jäädä mut ei tehny mieli ku mä tunsin vaan K:n enkä ketään muuta, oli vähän orpo olo, et tulin vaan tänne ja kattelin jotain videoita. Sit ne toiset oli E:n grillijuhlat, eilen muuten. Jäi hirveesti ruokaa yli ja niitä mä nyt oon tän päivän syöny. Oli lähinnä naisporukka, E ja yks Janet ja E:n entinen asianajaja (!) ja yks L ja mä ja E:n bodyguard (mies) ja sen yhtiökumppani (kans mies) mut jälkimmäinen ei ollu kauaa eikä se juonu mitään mut me muut kyl vedettiin ihan kiitettävästi viiniä ja kaikkee makeeta likööriä. Oli ihan okei tunnelma vaikka tuntu vähän et mä en kuulu siihen joukkoon. Kyl ne oli mulle kaikki tosi ystävällisiä, mut siinä oli sekin juttu et mä mä ja tää Janet oltiin nuorimpia eikä ollu paljoo yhteisiä intressejä muutenkaan. Niinku tietty ne sellaset jutut mitkä on mulle ja E:lle yhteisiä, mut ne toiset tuntu olevan jotain ihan eri "kastia" ku meikäläinen. Jos sen tolleen rumasti ilmasee. Tänään oon sit hoitanu olematonta krapulaa, mullei melkeen koskaan tuu krapulaa tai sit pitää juoda todella rankasti, ja tehny vähän töitä ja puhdistanu konetta niistä jokaviikkosista troijan hevosista. Siis sen jälkeen ku mä tänne tulin ni koneessa on joka perkeleen viikko ainaki kaks troijan hevosta, ja yks toinen virus on ollu kaks kertaa minkä mä ekaks sain hostilta, sen koneelta, ja toinen tuli jotain viikko sitte ja kesti vähän ennenku pääs siitä eroon.

Toi S on ollu aika paljon mun kaa nyt. Se jopa tuli yks yö mun viereen nukkuun (ku mä nukun sen poikaystävän sängyssä O.o), mut sillon kieltämättä pikkusen omituisia tapoja. Nukkuu ase tyynyn alla et cetera. Eikä sil oo mitään tekemistä niinku turvallisuudentunteen kans. Tai no, emmä siltä oo paljoo kyselly ku ei kiinnosta sellaset eikä se varmaan kertos. Mut se on ollu tosi innokas kommunikoimaan mun kaa. Huomannu ilmeisesti et mulle se voi puhuu mistä tahansa. No oon mäkin puhunu sille kaikkee. Esmes ku mul oli nyt nää pari päivää hallusinaatioita. Etenki kun on vähän hämärää tai jotenki epämääränen valaistus niin näyttää et esineet hengittää tai elää. S sano et mun hostilla on kans halluja, joskus aika pahoja, niitä et seinät liikkuu ja hengittää ja jotain friikkejä palikoita lentelee ilmassa. Mut sillä ne voi johtuu melko runsaasta huumeiden- ja alkoholinkäytöstä.

Joo mä näen vaan jotain elukoita tai ihme ympyröitä, niinku palloja mitkä pomppii näkökentässä. Ja joskus harvoin ihmisiä. S kerto et mun host kuulee kans ääniä. Jotain ketkä syyttelee sitä tai vittuilee tai vaan huutaa hiljaa sen nimee. Joo siis ei mikään ihme et kundi on joskus tosi sekasin ja masentunu. Mä tulisin hulluks jos alkas yhtäkkii kuulla jotain ääniä. Siis mitä ei kukaan muu kuule. R lähti muuten sinne toiseen cityyn kans ja musta tuntuu siltä et se meni vaan et sais mun hostin tavata siel ja tehä sen kans jotain kivaa kaksin. R:n veli C on tääl vielä, ne tuli sinne perjantain bileisiin ja C on nyt tääl niinku lomalla. On se sen ansainnu kun vierotuskuuri meni hyvin ja muutenki se on parantunu hyvin masennuksesta ja on nyt melko tasanen. Joku vois kyl sanoo et se on vähän väritön mut ei se sit ku sen tuntee paremmin. Ja kun siis tietää mitä kaikkee se on kokenu. Joo ja musta on kiva ku saa puhuu joittenki kaa suomee ku se on hiukka rasittavaa puhuu englantii koko aika. Kyl siihen tottuu, mut se kestää aika kauan ja mul alkaa nyt just tuntuu siltä ettei osaa mitään kieltä kunnolla. Englanti tökkii ja suomi unohtuu tai silleen.

Oliks muuta? Ei vissiin. Ja se toinen juttu mikä mua viime viikol huolestutti ei oo vielä ainakaan käyny toteen. Mul oli vaan hirveet kauhuskenaariot siitä mut ei mitään sit kumminkaan tapahtunu. Tai emmä ainakaan tiiä onks tapahtunu ku en oo jaksanu asiaa seurata. Välil jos on turhautunu tai on stressii ni tulee pelko mut yleensä ei vaan jaksa eikä välitä. Ei se niin tärkeetä ole. Enkä mä ees oo sanonu sille tyypille mitään mistä se vois vetää herneet. Ylipäätään mä en oo tosi pitkään aikaan kommunikoinu sen kaa yhtään ku emmä jaksa ku se on sellanen. Joo. Et se on joskus tosi yliherkkä kaikelle eikä sit viitti alkaa selittää tuhanteen kertaan sanomisiaan ku se ymmärtää väärin. Paranoidi ku on. Ei se juttu oo sen arvosta et mä tuhlaisin siihen voimiani ja terveyttäni. Ja samat vaan sullekin Into. Ja mullon nyt varaa olla huomioimatta kaikkia vittuiluja, et ne vaan valuu pois niinku vesi hanhen selästä. Ei saa antaa tollasten alkaa hallita mun elämää. O.o

Kesän asuinpaikasta ei oo viel mitään tietoo. Varmaan mä teen silleen niinku suunnittelin, et meen juhannukseks ja lopuks kesää Suomeen ja kattoo sit sen jälkeen. Oikeesti alkaa hiukka jo tympiä täällä olo. Niinku nää ympyrät. Et ei jaksa joitakin ihmisiä ja on jotenki kans rasittavaa ku ei voi pyöriä omissa kuvioissaan vaan ne on aina jonkun muun kuviot. Et mä oon niinku joku vieras objekti joka ei kuulu joukkoon ja pistää silmään. Ja ku joutuu niin lyhyen ajan sisällä tutustuun niin moneen naamaan. Et jopa mun sosiaaliset taidot on koetuksella. Vaikka normaalisti voi sanoo et mä opin tosi helposti yhdistään nimen ja naaman ja tuun hyvin toimeen ihmisten kaa, mut nyt alkaa mennä jo yli. Malja on reunojaan myöten täynnä eikä niinku jaksa yhtä aikaa töitä ja näitä kuvioita. Ja on mul ikävä niitä mun oikeita kavereita kans. Niitä ketä mä en jätä roikkuun ja ketkä on mulle uskollisia eikä selkäänpuukottajia... Haluis hengailla vaan niitten kaa ja vaan olla ja kuunnella vaikka musaa tai pitää nyyttärit tai lähtä piknikille rantaan. Ja haluis olla tekemisis R:n ja Kimmon kaa ihan kotimaisemissa ja ilman et siihen yhdessäoloon sekottuu kaikkee työjuttuja tai muita sotkuja. Vaikka tietty se vaara on et ne sotkut (lähinnä noitten aineitten takia tai ansiosta...) aina tulee himmentään esim. mun ja Kimmon ystävyyttä. Mut mä oikeesti haluisin ehkä tutustuu siihen uudemman kerran. Alottaa puhtaalta pöydältä ja unohtaa ne sekoilut mitä mullon ollu sen kans.

Hei tää on kans hyvä biisi: Conjure One - Tears from the moon (Tiesto remix). ^^

Mut nyt pitää lopettaa. Ei keksi enää mitään. Tears from the moon...