Eikä ees pahempi pääkipu. Yks taas sekoillu... Vaan ei ollu kyl ainoo laatuaan :))) R kerkes jo soitella porukoita läpi, ottaa selville ketkä viä on elossa. Tääl mun luona aineski 5. Nukkuu vielä. Aksu ja Kimmoki tuli, mut vasta aamuviideltä mut mä olin hereillä eniveis ku en pystyny oikeen nukkuun kunnolla. X ja Kuningasnakki tuli mun kaa ja Maran olis kans pitäny, mut ei sit ilmaantunu.

R sanokin joo et Mara oli lähteny O:n kans. Mut se oli pakosti jo joskus yheksältä, ihan varmaan, ku mä en huomannu, ja ainoo hyvä syy on se et yheksästä kymmeneen olin X:n ja niitten kans pikkuhuonees. Ihan iisisti otettiin ku porukassa kaks burnoutista toipuvaa. No mulla se on jo melkeen kroonista... Mut H:lla ei, ja se halus vielä välttämättä soitella levyjä vaikkei pysty oleen yhtään ihmisjoukossa. Ei oo tullu blogailtuakaan ku koko aika on ollu jotain keikkaa, 'ajat tästä vielä illaks Turkuun ja sunnuntaiks jos pääsisit itärajalle ku mun tartee siä vaihtaa kuskii' ja tohon tyyliin. Jotain E:n kautta järkättyjä, ja vaikka mun rahantulo ja taloudelliset pulmat korjaantu noitten takia ja sen pitäs olla ihan hyvä, et mun ei tartte lähtä tästä kämpästä pois, mut jotenki vähän liikaa. Ei oo ehtiny omaa firmaa hoitaa ja se näky sit siinä et Kimmo jätti hommansa hoitamatta ku ei ollu ketään sitä potkimassa liikkeelle. Onneks se tajus virheensä, ettei lopahtanu se kahen kuukauden työllisyys ihan alkuunsa. Vähän piti sen sopimusta vielä viilata, et se saa enempi aikaa lapsilleen ja silleen.

Joo. Tuli noikin bileet ihan hyvään aikaan. Jotain muuta ajateltavaa. Pahin stressi tais ollakin just siinä pääsiäisen molemmin puolin. Ku meikäläinen alko olla niin hajalla ettei tajuu puhetta ja menee kielet sekasin, et olettaa ilman muuta et Tiina ja Kimmo puhuu englantia, heh. Ja asiakkaalle puhelimeen alkaa vääntää suomee...

Et mikäs tässä, alkaa suunnitella rauhassa omia bileitä. Toivon et R hyväksys joitain mun ideoita. Ja mun tekis pari asiakasta kutsuu kanssa, mut pitäs laittaa ikärajat sit, vaikka huoneisiin ku siellä mestassa on jotain kolme isoo huonetta ja kolme pientä, et jos laittaa VIP-huoneen siihen baarin viereen portaiden päähän minne on pääsy vaan niillä ketkä on saaneet kutsun mukana VIP-kortin. Tuntuu pikkusen siltä, ku R on niin salamyhkänen ton suhteen, et E on siinä kans mukana. Et ne yhessä on suunnitelleet jotain. Sen takia varmaan ku mä oon alkanu nousta tikkaita sinne tuuliselle huipulle (kiitti R) ja ku mä yritän panostaa tähän juttuun. E kutsu mua kesäks Englantiin sinne sen maalaiskartanoon et kai mä meen. :)

Yrittää kesän pitää vähän ku lepoaikana, ku tiettävästi syksyllä alkaa taas kerääntyy stressi, niinkus viime vuonna ku mun oli lopulta pakko asustella jääkylmällä mökillä kaukana sivilisaatiosta ku ei pystyny oleen. Voi olla et syksyllä firmassa edessä se verkon uudelleenjärjestely, E lupas jo puoliks lähettää mulle yhen asiantuntijansa tekeen sen. Ku mua kyl kiinnostas laittaa Chaos ainaki yhteen pc:n mut ne suosittelee nykyään koko aika et laittaa siihen BlueBoxin lisäks kun Chaos on aika helvetin iso, ja BB:stä mullei oo mitään ideaa. Tai siis kyl mä sen perusidean tajuun, miten se homma toimii, mut kuulemma vaan aika kinkkinen asennettava. Eikä mitään takuita et se ylipäätään noilla mun vanhoilla koneilla toimis. E sit vois siirtää SFS:n ja Freezin takas mulle, niinku sijotuksena tulevaisuuden markkinoita silmälläpitäen. Sillei muuten oo vieläkään tehty uutta SFS:ää, vaan pelkkä se alkeellinen mikä mä ja Freya väsättiin. XD Joo mä en oo ollu ainut laiskimus... Ku oon nimittäin jättäny Freezin tippumaan ja surkastumaan vaikka ennen vanhaan sitä niin hirveesti tuuletin... Sen pyöritys vois muuten onnistua nytte paremmin ku oon päässy pari askelmaa ylemmäs, niinku yhteiskunnan tikkaita muun muassa. Jakeluverkkoo saanu rakennettuu...

Oikeesti tosi kiinnostava vaihe meneillään. :)) Pienistä takaiskuista huolimatta aina löytyy joku ovi josta pääsee eteenpäin. Eikä pettyneet ihailijatkaan enää oo vaivanneet. Heh.