199593.jpg

Tää on otettu joskus yheltätoista ehkä, en muista enää. Kuvasta leikattu pois kokonvartijat ja näkyy Kimmon pihakuusten latvat. Toi puska tossa vasemmalla on kait niitä takapihan kuusia. Ne on kasvanu ihan valtaviks ihan muutamassa vuodessa.

199595.jpg

Tää on otettu kolmelta yöllä. Käytiin pikkusen ajelemas R:n autolla, siis me selvimmät, siinä lähimmässä kaupungissa ja tää on sieltä jostain. Toi edessäoleva on joku aika iso mäki.

199596.jpg

Ja tää on neljältä yöllä, tai siis aamulla. Tää on jostain Kimmon läheltä mut mä en nyt pysty sanoon et mistä. Mä olin B:n kans kävelee siinä lähellä et tää saattas olla sen ison tien toiselta puolelta tai sit pellon reunasta.

Mä oon nyt istunu täs kattelemas noita lomakuvia pari tuntii. Fiilistelemäs. Tulee ihanasti kaikki muistot niinku siitä ku nääkin kuvat on otettu, et jotain sellasta ku käveltiin B:n kans jossain hiekkateillä lonkerot mukana ja kaukaa kuulu R:n huuto ku se romahti mahalleen siihen kokon jäännöksille. Heh heh. Kimmo oli sit vieny sen saunaan ku se oli vielä lämmin ja ne oli nukkunu sinne ylälauteelle. Joo. ;)

EDIT: kaikki kuvat otettu kännykällä eikä niitä oo muokattu mitenkään paitsi leikattu kaikki turha puska ja ihmisten päät ja sellaset pois. Ja kaikki sellanen mistä vois joku paikan tunnistaa.