Taas pitkästä aikaa yrittää kirjottaa jotain. Sais ehkä vähän järkeä tähän tänpäiväseen ajatuskaaokseen. Olin aamulla siellä talossa käymässä, ku tyyppi ei vastaa puhelimeen eikä emailiin, et mun piti vaan käydä sitä jotenki tökkimässä hereille. Olihan se toisaalta ma tai ti siellä työmaalla, ku ei ollu pystyny avaan niitä kuvia mitä mä sille lähetin. Mut sit sen jälkeen ollu niin passiivinen et halusin vaan... No niin. Oli "perheensä" paikalla. Tai S ja sit yks "Birdy". Jälkimmäisellä oli joku virus tai muu tulehdus, makas vaan sohvalla ja valitti välillä et mahaan sattuu. Joku oli sitä kuulema potkinu mahaan. Et ei ihme et sattuu.

Mut siitä, puhuttiin tän tyypin kaa "Birdystä" ja mulle tuli siinä se vahva tunne et tää kundihan on ihan täys kusipää. Oli koko päivä pilalla suurin piirtein sen takia. Jäi ajatukset pyöriin sen asian ympärille. Niinku miten voi olla joku niin sokee tai niinku uskoo jotain sellasta mitä se ihan tosissaan on uskovinaan. En tietty voi laittaa tähän sitä juttua mikä eniten häiritsee. >< Mut siinä ihan tarpeeks et mä tiedän siitä. Tarvii kaljan. Ei tät selvänä kestä.

Olin sit iltapäivällä/alkuillasta E:n kans välipalalla yhessä kuppilassa ja kerroin tosta jutusta sille, ja ihmettelin et mitä ihmettä se siinä kundissa näkee, tai miks se on sille niin tärkee ihminen, vaikka se on näköjään idiootti. Jotain puhuin (purkasin sydäntäni) et mulle on vaikee käsittää sitä asiaa, miten joku voi uskoo tollasta, ja et niillä kavereilla ei oo mikään asia kunnossa ku tollasilla yrittää jotenki parantaa omaa oloaan. Siis mun mielestähän se on just sitä. Et itellä menee niin kurjasti et luulee et joku sijaiskärsijä auttas asiaa. Joo kerroin E:lle kans siitä ku siivosin ne ongelmajätteet sen kundin uima-altaasta, et luulin jo et se olis ollu pahin juttu mihin sen kaa törmää. Mut ei näköjään. No ei se ainakaan ollu heittäny enää uusia ruiskuja sinne altaaseen, mut kämpän mä oon kuulemma viimeks siivonnu, sillon joskus ennen ku lähin Suomeen. Ja siltä siel kyl näyttikin. Et ei tosiaankaan oo asiat kunnossa, vaikka ne miten yrittäs sanoo et mä oon auttanu niitä ja et nyt niil menee paremmin et cetera. Jotenki, tää on nyt ollu sellanen päivä et en vaan yksinkertasesti kestä noita juttuja. Huomeen voi olla sit niinku ennenkin et ei vaan välitä.

Joo meikä ottaa sen oluen ja menee vähän tonne parvekkeelle istuskeleen. Jos rauhottus.