Mitään ei pysty eikä kykene mut jotain on pakko silti kirjottaa. Jokin niinku sisällä pönkii ulos. Mut on jo pidetty huoli siitä että saa hyvät tai suhteellisen hyvät unet ja relattua nyt vielä kunnolla ennen kun huomenna pitkälle lennolle... Aika isoja annoksia menee nykyänsä... Joo eipä täs muuta. R hoiti mulle yhtä toista ainetta mitä eilen sit kokeilin ja olin aika koomas... Mut ei tullu (vielä) mitään ihme jälkivaikutuksia vaikka niitä sil tietty on ja runsaasti onkin. R sitä sano nappailleensa et pääsee tuleen alas jos on valvonu yön bileissä ja aamulla oottaa joku virallisempi duuni.

Se siitä itselääkityksestä. Muuten todella stressaavaa niin ku töiden ja hommien puolesta. Eikä niistä voi niinku pitää paussia, sen yhen jutun teen huomenna valmiiks, E:lle se juttu. Paprut on tääl ihan sikinsokin eikä oo ees mitään siistejä tietokonegrafiikoita vaan lyijärillä ja viivottimella tehdyt. Jep. Onpas hauskaa. No E ei oo niistä niin tarkka mikäli homma toimii niinkus yleisvaikutelman ja funktion jne. suhteen. Se tekee sitte jonkun toisen kanssa tietsikalla uudet piirustukset niitten mun tekemien pohjalta. No sen homman sai ainaki ennätysajassa tehtyä. Ehkä vähän huolimattomasti jotkut jutut, ei ollu aikaa miettiä eikä jaksanu. On nytkin ajatukset vaan siinä vaikeemmassa hommassa ja se epäilys etten mä saa rahojani siitä, siis tilaajan maksukykyä mä epäilin jo alussa mut ei voi mitään kun tyhmänä menin lupaan et teen sen.

Mut kyl mä senkin saan tehtyä. Ja se on edistyny jo paljon enemmän tai siis on paljon pitemmällä kun tää E:n juttu. 20.4. avajaiset. Pitää sit pääsiäisen jälkeen nopeesti taikoo jostain ne flabat kun meikä unohti ne ihan täysin. Onneks yks kaveri muistutti. Mä kyl meinasin kuolla sillon ku muistin sen jutun. Sydän pysähty hetkeks.

Joo ja siis nyt pääsiäisen aika on pakko kattoo et opettaa Freyalle (se on se kuka tekee sitä SFS:ää mun kaa) se Chaos, ku se ei oo tajuavinaan. Ja sit on tehtävä jotain uusii grafiikoita SFS:ää varten, jotain yleisiä niinku ideoita tai aihioita pitäs taikoo niinku omasta päästään. On mul noita SD:n jotain printtejä niinku vähän malliks mitä ne on suunnitellu et tekis SFS:stä vähän samaan tyyliin ku SD kumminki on se pääostaja SFS:lle. No jos niitä lentokonees piirtelis. Ei ihan niin fantasiallisia pitäs tehä ku esim. SD:n vanhat, et on reunoissa aaltoi ja piikkei ja sellasta. Jotain niinku "next level" niistä vanhoista. Mikä olis samalla, tai niinku muistuttas niistä mut olis vähän klassisempaa ja jotenki modernimpaa. Niinku tyyliin kattoo windowssista mallia... Juu ei.

Joo ehkä vois pitää ihan vähän lomaa kans, perjantaina järkkää bileet mun kotona ja kutsuu kaikki kaverit ja yrittää nähä kavereita useemmin, tai vähintään joka toinen päivä ja tehä niitten kaa kaikkee, käydä vaikka Hesessä jos ei muuta keksi. Ei tarvi mitään puhuu, kunhan ollaan yhes. Ja niillä vois kans olla hyvii ideoita niinku SFS:n suhteen. Sen pitäs nyt olla mun päähuoli mut ajatukset vaan vaeltaa siihen vaikeeseen hommaan ja niinku näihin täkäläisiin kuvioihin. Et ku alko jo vähitellen hahmottaan näitä juttui, ja pääs osalliseks tai niinku mut adoptoitiin näitten kaverien piireihin ni nyt ei tunnu kyl mitenkään kivalta niinku katkasta napanuoraa.

Joo mä lopetan. Meen vielä vähän piirteleen jotain jos sais vaikka jonku elämääsuuremman idean. :)