Vanhojen kasettien päivä. Piti alkaa poistaa noita vanhoja juttuja tästä (mä kirjotan nää yhteen txt-failiin) kun teksti alko tehdä semmosta värinää kun kirjottaa. Mut ei ne varmaan mitään tärkeetä ole kumminkaan ja blogissahan ne sit on jos joskus tarvii. Ei täst kyl mitään ihmeen kirjaa tule.

Tää kasetti on joku F1 '95. Ainakin näin lukee kyljessä. Nyt tietty VÄHÄN huono enää ottaa selvää et mikä tää oikeesti on kun nää on jotain oikeesti tosi vanhoja, eikä tääkään varmaan oo mun ollu, vaan saatu joltain kaverilta. Ei nimittäin tuu mieleen mitään vuodelta '95. Tai ainakaan mitään mieltäylentävää. Kai se yks vuosi vaan oli monien vuosien saatossa. Joo sen mä muistan et mul murtu ranne ku oltiin jollain porukalla laskettelemas, äiti oli mukana ja tais olla mun veli kans, ja sen vamman piti tulla tietty heti ekana päivänä. Mut oli kyl aika hyvä meininki siellä... Eikä se kipsi mitään diskoonmenoa haitannu...

No joo. Vanhat jutut jääköön vaan omaan arvoonsa (tai arvottomuuteensa). Ei jaksa oikeen mitään noita juttuja muistella. Ku muistaa siitä aina sen ku me ei olla enää perhe puheväleissä keskenämme, mä en ees tiedä just nyt mitä mun veli puuhaa. Eikä voi kysyy vanhemmilta. Isälle niinku mun uravalinnat ei ollu tarpeeks haastavia tai tärkeitä ja se asuu jossain Turun lähellä sen naisystävän kaa, ja äitiin ei oo ollu vuosiin mitään kontaktia. Ei ees mitään tietoo asuuks se vielä Hyvinkäällä tai et onks sillä miesystävää tai mitään.

Äitihän ei alusta asti hyväksyny sitä et mä halusin opiskeleen (ja siitä kans se viimenen riita niitten välillä, ku iskä vielä asu kotona, et sen mielestä mä en panostanu tarpeeks opiskeluun ja äidin mielestä mun olis pitäny mennä naimisiin sen yhen Jaakon kanssa ja hankkia sille lapsenlapsia...) eikä se oo niinku hyväksyny vieläkään sitä et multa sen on turha oottaa lapsenlapsia. Ja ku se jossain vaiheessa sai selville sen ku mä seurustelin sillon yhteen aikaan yhen Riikan kaa... Joo mut sekin suhde kariutu aika äkkiä. Et mua vaan ei oo luotu parisuhteeseen. Sehän on tullu huomattua useesti. Äiskä alko yks kerta huutamaan Riikalle ku se tuli hakeen mua kotoo... Joo emmä enää sillonkaan käyny usein kotona, hakemas vaan jotain tavaroita, ja sen jutun jälkeen ehkä kaks tai kolme kertaa ja vaan sillon ku mun veli oli kotona - yksin kotona. On se joskus rasittavaa ku kuulee ku jotkuu kaverit puhuu et on olleet kotona käymäs tai mitä niitten sisaruksille tai vanhemmille kuuluu, tai on olleet mökillä tms. Mut mulla on nyt uus perhe - mun kaverit, ja mökkikin on, et ei sen puoleen.

Ei mun siis tollasista pitäny mitään laittaa. Ja loppu se kassu.

R tuli lauantaina ja oli sit pihalla joittenki sen kavereitten kaa ketä mä en tunne, jotain sen ex-koulukavereita, ja tää mun "host" oli ollu niitten kaa. R sano et sillä kundilla on elämä hallussa, ku se oli juonu vaan kaks drinkkiä vaikka ne toiset ja R veti jotain viis tai kuus tai enemmän. R sano et viien kohalla ne oli sit lakannu laskemasta. Ja tää yks istuu vähän hiljasena siinä vieressä. Mut oli se sit vissiin ollu ilonen et sai tavata R:n taas kerran. E sano yks kerta et se on ennen, tai siis aikasempina vuosina, juonu melko lailla holtittomasti, et kai sen on pakko rajottaa. Ja siis mun näkövinkkelistä jos sillon ees 1 asia hallussa niin voi jo alkaa sanoo itteensä onnelliseks.

Oon nyt hoitanu tota vaikeeta projektia aika intensiivisesti ja huomeen illalla on taas lähtö pitkälle viikonlopulle. Tää kämppä on ihan okei, ja ihan okei naapuri tossa vastapäätä. Oltiin jopa tuol alakerran baarissa tos maanantai-iltana ja puhuttiin vähän kaikkee. Siitä miks mä nyt oon täällä asumas ja se kerto avioerostaan ja puhuttiin vähän "työjuttuja", tai niinku tietokoneista ku sekin on Chaosin onnellinen omistaja ja sil oli ollu sama ongelma ku mulla Blue Boxin kans (et BlueBox tykkäs Chaosista muttei mistään muusta), ja mä kerroin et tarvis varmaan oman serverin hankkia jatkossa et cetera. Joo mut se oli mukava. Sano et se oli tehny jotain freelancer-hommia SD:lle (joka siis on nyt mun yhteistyökumppani numero uno) ja puhuttiin sit SD:stä ja osakkeista, ennenku siihen baaritiskille tuli roikkuun joku sen tuttava jolla oli jotain asiaa sille, ja mä häivyin siitä sitte nukkumaan.

Asumisjärjestelyistä vielä sen verran ettei meikä tässä varmaan enää pitempään asu ku tän kuun loppuun. Sit sen jälkeen alkaa taas hotellikierros kautta maailman. Tai ainaki Euroopan... Frey sano ku soitin sille et SFS tarvii promoa ja sitä sit varmaan kesällä puuhailen. Siis sehän PITI saada kesäks valmiiks, mut ei näillä näkymin saada, ku Freyalla tuli joku yksityinen este. Joku perheenjäsen sairastunu vakavasti. Ei voi mitään. No SFS uuden version julkistaminen siirty ekaks lokakuun alkuun mut voi se vielä siirtyä uudestaan, ja varmaan siirtyykin... Ja mun täytyy olla nyt enemmän Suomessa läsnä. Vaikkei yhtään kiinnostas sinne kylmään enää takasin lähtee.

Pitää lopetella tää hölinä. Täytyy vielä tänään käydä tuolla klubilla kattomassa miten sen ammeen laita on, ja uus baari pitäs tulla tänään ku sekin siirty jo usealla päivällä ja pitäs ehkä raivostua jos se ei tule, ja haukkua ne tyypit lyttyyn. Ja sit sen jälkeen onneks ei tarvi itte tehä ruokaa, vaan mut ja R on kutsuttu mun "hostin" luo syömään. Jotain kasvisruokaa tiedossa. Onneks ei lihaa. Mä en syö meinaan ollenkaan lihaa. Tai no, kanaa joskus ja kalaa ja äyriäisiä aika usein. Mut lihaa ei vaan pysty. Mulle tulee siitä vaan paha olo. Joskus joutunu oksentaan ku on seurassa käyty syömäs pihviä tai vastaavaa. Joo mut ilmeisesti äijä osaa tehä ruokaa ja tykkää siitä hommasta. Saiskohan siellä viiniä kans? Tai muita juomia... Se lupas ettei mun tarvi katella Birdyä siellä, eli hoitaa sen johkuun hoitopaikkaan tai se saa istuu huoneessaan siellä kellarissa sillä aikaa kun vieraat syö. S on kyl siellä, mut oikeestaan sen on ihan kiva. Jotenki ne kaks sopii yhteen. Pienet sekopäät.