(laitan tästä kategoriaan työ"", kun ei oikein keksi mitään muutakaan ja haluan sen kategorian tehtyä.) oikeasti piti kyllä viime viikolla jotain laittaa (vai tuliks jo laitettua) muttei sitten ollutkaan pahemmin aikaa. Mara oli torstaina ja yritti saada tota linux-konetta toimimaan (linux on kato halvempi tai jotain O_O), ja se oli viettänyt aikaa netissä ja löytäny mun blogin, ja sano että on hölmön näköistä käyttää ihmisistä vaan alkukirjainta, joten tästä lähtien mä alan käyttää ihmisten oikeita nimiä. introducing Mara (M). hih hii.

tunnisti mut kuulemma tosi lapsellisesta tyylistä. se sano kans ettei nikkejä välttämättä kannata laittaa kun jotkut suorittaa hakuja omilla nikeillään ja blogit tarttuu googleen tosi helposti. dilemma: jotkuu kaverit ei oo kertonu mulle niitten oikeita nimiä tai mä en saa käyttää niitä. Mara sano siihen et sillon on parempi käyttää alkukirjainta. joo, mikä järki käyttää osista oikeeta nimee ja osista kirjainta? ja Nakki tuli jo mainittua. paraatiesimerkki ylläolevasta. sen nimee ei saa käyttää mut se kumminkin pyörii täs mun ympärillä (työnkin puolesta) just nyt aika paljon. Maran mielest mun pitäs kysyy Nakilta miten menetellä... jne. siis mitä järkee siis kysyä jokaselta erikseen? ei hirveesti houkuta et kaikki mun tuntemat alkas yhtäkkiä lukee tätä blogia. et joku raja tarttee vetää epäselvien ja selvien tapausten väliin.

oltiin sit viikonloppu ruotsissa. Kalmarissa hoitaa yks työjuttu. paha vaan et kamera hajos jo laivalla, et siinä on ainoostaan pari kuvaa Marasta alasti ja se missä Ake (D) oli just pannu jalkansa polvee myöten jostain lasiovesta läpi. "verta vuoti kamalasti, parku kuului kotiin asti". pikku idiootti.

töistä muuta: e:n jutun oon saanu melkein tehtyä vaikka meille tuli vähän kinaa väreistä et cetera. se sano sit et mun pitäs värkätä joku piirros tai sellanen siitä lastenhuoneesta minkä mä sille lupasin jo jotain vuos sitte. niinku meikä muistais jotain tollasia...O_o no tietty mä lupasin, ku se haluu sinne "englantilaiseen maalaiskartanoonsa" jotain skandinavia touchia. mut ei vittu jotain ikean prinsessasänkyjä!! aaaarrrgghhh!! se niinku on varmaan sen kuvitelma siitä mitä mä sinne suunnittelin... not nice, not nice at all. enempi ihan oikeeta antiikkia ja käsityötä mä meinasin. jos löytäs jostain kirpparilta jonku vanhan lastensängyn ja mä voisin sen vaikka itte korjata ja maalata, tai teettää ammattilaisella jos e maksaa. no joo. ei mun ainoot hommat oo noita, mitä e tiputtelee aina välillä. R:n (en oo varma voinks mä laittaa sen nimee kun sen varmaan aika moni vois tuntee...) kans tehtiin yks keikka, se ilmaantu vasta jotain 11.30 helsinkivantaalle ja tunnusti et oli ollu maasta pois kolme vitun päivää ku mä etin sitä henki kurkussa ympäri maata - ku tapaaminen oli tasan 12 ja ne toisessa päässä sano et diili kosahtaa jos ei olla siellä molemmat. muuten tuli siitä kivasti käteistä mulle, ku hoidin kaikki asiaan liittyvät omituisuudet ja toimin neuvonantajana et cetera, yhteyshenkilönä. R arvostaa sellasta kaveruutta ja ne toiset anto mulle bonusta!! ^^ sano et oon tervetullu "sekaantumaan niitten bisneksiin" toistekin. mut emmä varmaan kovin usein uskalla ku se voi alkaa näkyä, et moikkailee jotkut ilkeen näköset venäläiset ja meikä pääsee VIP:nä johkuun klubeihin mihkä en ennen päässy sataa metrii lähelle...

ja mun level nous vitoseen R:n listalla. mut sen kans saa olla aika varovainen. (siis sen takia mä ylipäätään sen keikan otin...) R itte sano et ekan vuoden aikana ei kandee käyttää sitä kokonaan ja mul kandeis olla jotain sijotuskohteita, koska level 5 on jo niitä varten ketkä pystyy tuomaan alalle enempi rahaa + hintojen kilpailua + uusia asiakkaita eri yhteiskuntaluokista... kaikkee tollasta tylsää. heh. no ei, kyl mä täs oon jo sijotuskohteita tutkaillu mut kun näyttää aika pahasti siltä et R ja sen ketjut on jo vallanneet koko eteläsuomen. no tarttee tutkii lisää. jos erikoistus johonkin harvinaisempaan aineeseen.