Huomeen on ne bileet. Mut kyl on aika paljon porukkaa tulos, VIP:ta kaikki ketä kutsuttiin et kai ne maksaa itte ittensä. Joo ei jotenki yhtään kiinnostas lähtee sinne huomeen. Haluis olla vaan kotosalla, istuu parvekkeella ja vetää viinaksia. Ekaan lojuu poreammeessa tunnin ja sit kutsuu hostin tänne ja vetää sen kaa jotain ainetta ku sillon kontakteja, jotain psykedeelistä tekis mieli...

Äh. Pitää vaan olla skarppina nyt. Ei saa retkahtaa mihkään. Ettei olis ihan koomassa huomeen. Ja hiukka jännittää kyl. Mä luin jotain äsken mikä tekee mut nyt tosi levottomaks... Tuntuu et kiertyy kaulaan hirttosilmukka ja tulee joku perhanan paniikkihäiriö. Joten ehka hiukan on stressi päällä. Mun vielä tarvii käydä tänään ja huomenna päivällä kattomas et kaikki on kunnossa vieraita varten ja huolehtii cateringistä et VIP:t saa shamppanjaa ja kaviaaripaloja ja et baari pelaa. Mä en vielä nyt saa rahojani ehkä kuukauteen, mut onneks ei hätä ole ihan niin suuri ku mitä oletin. Et mun porukoitten palkat pystyy maksaan kesäkuuhun asti, jos meinaan käy niin et mä en saa rahojani nyt tässä kuussa tai seuraavassa.

Joo nyt on niin paniikkinen olo et täytyy syödä jotain. Ei pysty oleen. Tulee kaikkii kauhuskenaarioita mieleen mikä kaikki voi mennä pieleen ja ton toisen jutun takia mitä saattas tapahtua ku jostain ihmisistä ei koskaan tiedä. Et on olemas ihmisiä jotka on tosi arvaamattomia eikä koskaan voi tietää etteikö ne haluis mulle jotain pahaa. Tosin ei tää tyyppi voi musta tietää yhtään mitään ellei se oo ihan tosi skarppina ollu eikä se kyl kuulosta niin skarpilta... Joo mut pakokauhu mul painaa päälle. Ja tuli TOSI HUONOON saumaan toi.

Mullon kaikki jäsenet tosi kipeinä kans ja kylmä, vaikka ulkoon on tosi lämmin mut mä laitoin ton ilmastoinnin vahingos noin kylmälle enkä mä osaa käyttää sitä. On mul talonmiehen numero mut nyt on liian myöhästä soittaa sille. Huomeen aamul sit jos muistan/jaksan. Joo siis miten voi olla et tollanen pikkujuttu voi suistaa mut tälleen raiteilta? Mä varmaan en muuten, niinku normaalisti, välittäs paskaakaan mut nyt on stressi päällä ja kotona käydessä tuli esiin sellasta mikä vähän PELOTTI mua. Yhen, sanotaanko, ex-kaverin kohdalta tuli pientä vittuilua mihin mä en tajuu mitä syytä sillon mulle sellasta alkaa puhuun. Ja se nyt on jotenki selvä ettei me ja yks toinen kaveri enää jakseta hoitaa tätä ystävyyttä, et me on kasvettu erillemme ja olkoon niin. Ei vaan jaksa enää yrittää. Ainakaan ei oo sen kaa enää sitä hirveetä riitaa. Et ollaan vaan neutraalisti "ei enää kavereita". Ei anneta minkään tulla enää sotkeen meiän välejä. Kyl sen kans voi olla tekemisis ja pakkokin on niinku töiden ja hommien suhteen. Mut sen toisen tyypin käytös mua jäi painaan. Et mä oon just nyt erityisen haavottuvainen ja ihan pienestä tuntee ittensä tosi loukatuks. Niinku fyysinen kipu.

On asiat tietty just nyt sellasessa jamassa etten mä tiedä esmes missä mä tän kesän asun. Suomes oli tarkotus mut tuntuu et mä haluisin täällä olla nyt taas vähän pitempään ku tääl mut hyväksyttiin heti porukkaan, tai mun host ja sen poikaystävä hyväksy mut ja ne antaa koko aika ymmärtää et ne "tarvii" mua, et niille mun ystävyydellä on paljon merkitystä. Ja tietty se tuntuu hyvältä varsinki ku noi mun "entiset" ystävyyssuhteet alkaa rakoilla. Et ei enää jaksa eikä pysty pitään yllä jotain hyvänpäivän tuttavuuksia. Joo mä varmaan oon tääl juhannukseen asti ja meen juhannukseks Suomeen ja tuun sit tänne takas. Emmä tiiä. SFS-stressi vielä koko aika niinku taustalla. Kyl me riisuttu versio saadaan syyskuuhun mennessä ulos, niinku oli tarkotus, ja kokonainen jouluun mennessä. Ainakin on tehty suunnitelma minkä mukaan näin pitäs olla. Ja se riisuttu versio on PAKKO saada valmiiks syyskuuhun mennessä. PAKKO.

Joo tää postaus alkaa uuden kategorian, meinaan Stressin. On taas tullu harmaita hiuksia kasapäin. Ja mä oon juonu ihan liikaa kokista taas. Hah.

Mä en vaan jotenki pysty karistaan nyt noita juttuja pois päältäni. Kyl tää varmaan ens viikkoon mennessä helpottaa mut silti mua oikeesti nyt PELOTTAA et mitä tapahtuu. Mä en oo tottunu pelkäämään ku mä en yleensä pelkää oikeestaan mitään, ja nyt ku on tosi extreme stressi päällä ni tulee kaikki negatiiviset tunteet extravahvoina. Joo pakko saada ajatukset johonkin muuhun ja yrittää rauhottuu/rentoutuu jotenki et pystys nukkuun. Sellanen porekylpy vois olla ihan hyväks. :)