On taas ollu niin paljon muuta juttua ettei oo ehtiny mitään kirjotella. Eikä oo ees huvittanu. Tuntuu nyt vähän siltä että meikäläinen lopettaa tän blogin. Tai pitää pitemmän tauon ku ei vaan oikeen jaksa tätä. No mä mietin vielä tätä asiaa enemmän. Nyt on kans hirvee nälkä et johtuu tää vähän huono fiilis siitä kans ku verensokeri on laskenu.

S soitti mulle eilen ja se tuli vähän huonoon aikaan et mä soitin sit sille takas. Joo, niil oli kello jotain yks yöllä... Mut mä en kerenny ennen ku Oliivi oli mun luona ja tehtiin yhes kaikkee, joogaa ja sit brunch. Jotain sellasia tyttöjen juttuja. Se anto mulle yhen hameen minkä se on tehny itte, sellasen mis on laskoksia. Se on tollanen khakinvihree ja aika lyhyt. Sopii niinku mustien legginsien kans ja silleen. Tuli karmee olo kyl ku mullei ollu sille mitään lahjusta. Kysyin mä jos se jotain huumehii haluis mut ei se halunnu. Ku ei mul ollu mitään muuta. Oli se kyl vähän tyhmää multa, mut ei tullu mitään muutakaan mieleen.

No joo, S kerto et se ei millään jaksas pysyy putsina ku kaikki ketä se tuntee kykenee käyttään ilmeisesti noita nappeja silleen ettei mee överiks, mut S tietää et siltä menee aina överiks, ja sit ku sen tekis mieli vahvempaa, niinku piikkiä. Joo mä kyl tunnen kans sen tunteen ku mikä tahansa menis, ja parempi vielä jos jotain vahvempia sais. Mut emmä koskaan anna sille tunteelle valtaa ku tuntuu et mul ei ehkä olis sit enää paluuta siltä tieltä.

Yritin mä sitä lohdutella. Ainaki niitä evoja se voi syödä melkeen niin paljon ku maha vetää ku ne on aika mietoja niinku. Mut eihän se tietty oo sama asia. Mä kuulin muuten R:n kautta huhun et olis joko viel tän vuoden puolella tai ens vuonna talvella tulos vahvempia evoja, niinku eva++ tai niil on joku muu nimi. R ei kyl sekään tienny vielä mitään tarkempaa eikä mitään niinku vaikutuksista, mut mul kyl vähän läikähti sisuksissa huoli et S varmaan sit niitä alkaa ottaa eikä ne oo yhtä turvallisia ku tavalliset evat. Joo, S kerto kans et B oli puhunu et se lähtee sinne kotikaupunkiinsa vielä tänä syksynä vähän pitemmäks aikaa ja S olis sit yksin jotain 2-3 viikkoo. Toisaalta se kyl halus sitä ja sano et sil on hyvä olla yksin, ja toisaalta se sano et sil tulee varmaan oleen hirvee ikävä B:tä vaikka niil on edelleen suhdekriisi ja S pelkää et B jättää sen. Välil on parempi ja ne tulee toimeen keskenään ja välil sit B on kylmä kun kala ja tosi välinpitämätön niinku, ja S kärsii siitä. Ja se sano et se pelkää niitä B:n psykooseja. Joo niinku mitä muuta ne vois olla? Ku se muuttuu ihan täysin sillon eikä niinku tajua mitä sille sanoo ja reagoi tosi väkivaltasesti kaikkeen. Joo kyl mä kans pelkäsin vähän sillon ku se sattu ku mä olin niillä. Et mä aloin vähän miettimään et jos mä meen sinne sit ku B ei oo siellä, kattoon vähän S:n perään ja jos järkkäis taas jotkuu bileet. Vaikka S vois auttaa mua siinä. Et saa vähän kosketusta työelämään. Se meinas et se heittää koulun kesken. Eikä se halunnu kuunnella ku mä yritin et kyl sekin varmaan jonku ammatin keksis mistä se tykkää.

Ehkä mä teen silleen ja lähen sinne. Jos sais R:n taas sponsoriks... Ku SFS-homma on melkeen valmis, vähän viilaamista vielä yksityiskohdissa mut muuten se on valmis ja me päästään siitä eroon vissiin jotain 2 viikon päästä. Ni mul olis vähän aikaa, ku se Dubain homma tuntuu pyörivän omalla painollaan ja sekin alkaa lähestyä loppuaan. Mä teen sen jälkeen heti sen yhen toisen klubin eli mun tarttee sit kans lähtä tonne lammikon taakse, mut vois nyt kävästä vaikka etukäteen vähän tutkimassa sitä mestaa. Tekosyitä. Tarttee vaan jotain muuta ajateltavaa ku noi huumeet. Ja mikäs on parempaa ku työasiat jolla vääntää sen kiinnostuksensa pois niistä aineista. Ku kotona ollessa tuntuu asiat just nyt pyörivän vaan niitten ympärillä. Oma vikani ku oon antanu tän mennä tähän mut pieni paussi vois tehä ihan hyvää.

Joo mut nyt tarttee ekaks jotain syötävää.