Nyt on kuorma saatu sydämeltä. Se ensimmäinen. Meni ihan hyvin bileet ja VIP:it tuli melkeen kaikki. Se on aina hyvä juttu jos ne viittii raahautua paikalle, niinku hyvää mainosta. Meikäläinen oli B:n ja S:n ja K:n kans. Tai no K tuli sinne omalla kyydillään mut se roikku meiän kans melkeen koko illan. Ei paljon jaksettu kukaan tanssia tai olla muuten sosiaalinen. Mul oli taas aika stressi päällä ja S oli ollu koko päivän jossain liikentees ja oli väsyny, ja B oli täysin passiivinen. Ku se vetää taas sitä yhtä huumetta, dh:ta, mikä passivoi ihmisen ihan täysin... Ei se mitään kyl ollu ottanu, muuta ku jotain rauhottavaa ja juotiin kaikki vähän kaikkii drinkkejä et cetera.

Joo, mä olin tänään K:n luona ja puhuttiin kaikkee, se oli jo kuullu tosta B:n jutusta mitä se lähtee kokeileen 5.-25.11. Et B vissiin kerto sille eilen. Puhuttiin siitä ja sit E:stä ja et se ja B on aika samanlaisia jotenki tai ne ymmärtää toisiaan jollain tasolla mitä muut E:n kaverit ei käsitä (niinku mä ja K) ja me ollaan vähän kateellisia kans. Sen tyttärelle kans, ku se on jotenki kiilannu etusijalle E:n elämässä. Tietty se on ihan hyvä niin ja niin sen vissiin kuuluu olla kans, mut mä ja K tunnetaan et meidät on korvattu jollakulla muulla eikä se oo hyvä tunne. K meinas kans et on outoo ja hyvää samanaikasesti et me tullaan niin hyvin juttuun ja se on niinku löytäny mussa jonku kaverin jonka kans on vielä enemmän yhteistä ku E:n. Se ja E ku on olleet hyvin läheisiä joskus. Tai niinku mun kans se voi puhuu E:stä kans kaikkee enkä mä yritä pitää mitään moraalisaarnoja ku mulle monet asiat on ihan vaan samantekeviä.

Oon lähös sen kaa illal kans johkuun. Vaikka eilen tuli vedettyy ihan liikaa kaikkee. Ei niinku mitenkään määrällisesti mut on vaan sellanen olo ollu tänään et olis pitäny rajottaa vähän enemmän. Mä ja K varmaan oltiin porukasta eniten sekasin, mut S oli vaan väsyny eikä välittäny, ja B ei vissiin ees tajunnu koko asiaa.

Siis joskus se käyttäytyy niinku täys idiootti. Ei sitä toisaalta oo paljolla (terveellä) järjellä siunattu, mut ku se on passiivinen ni se on just niin hidas ja tylsämielinen ku minkä stereotyyppisen kuvan se antaa itestään. Joskus vois vähän ees skarpata, mister. Eikä se varmaan pysty mulle taaskaan maksaan ajoissa The Holesta. Mullon vähän sellanen aavistus. Viel vähän aikaa sitte se hehkutti sitä miten paljon rahaa säästyy ku ei käytä sitä ainetta, ja nyt se on retkahtanu siihen taas. Onneks R ei oo tääl just nyt ku se vois tykätä kyttyrää. Ku se tykkää B:stä enemmän sillon ku se on selvänä. Ja... No... Se välittää B:stä jotenki eikä haluu et se pilaa elämäänsä huumeilla. Mun asenne on siihen just nyt EVVVK. Se hoitaa ne mun rahat jostain, tai itkee ja hoitaa. Ja jotenki mua hermostuttaa ja huolestuttaa se et sen käytös edelleen pelottaa S:ää. Ja mä välitän S:stä tosissaan. Ei haluis et sille käy jotain. Siis vaikka B on just nyt niin passiivinen ni siellä jossain sen kuoren alla kiehuu. Esimerkkinä tää Birdy-juttu.

Siis se oli torstaina hakenu Birdyn niille, taka-ajatuksien kera tietty, ja kerto mulle kans et on ajatellu jatkuvasti vaan Sitä Yhtä Asiaa ja et se meinaa tulla hulluks ku ei saa pollaa nollattuu. Mut ei se sit tehny kyl yhtään mitään ku veti sen annoksensa eikä saanu vissiin kaluansa enää nouseen sen jälkeen... No joo...

Mut se on vaan silti täysin arvaamaton. Sillä on mieli niin kaaoksen tilassa et se heijastuu jo käytökseen. Et ehkä toi marraskuun juttu saa sen rauhottuun. Jotenki tuntuu et se on livenny pois sieltä kaidalta tieltä ja jääny jumittaan siihen kaaokseen. Et jos tosta vielä pahenee ni se on sit jo psykoosi. Ehkä vaan ihan onni et se on koko aika niin aineissa ja passiivinen et ei saa mitään tehtyy. Mä kävin niillä siivoomas kans ja se istu sohvalla ja roikotti päätä jalkojen välissä ja alko yhes vaihees huojumaan. Mut lopetti onneks ku mä menin töniin sitä. Siis ELLEI sillä olis dh:ta veressä ni lähtisin vie sitä sairaalaan... Kyl se sano et yrittää rajottaa sitä käyttöö ja pitää tän vaan pienenä repsahduksena... Let's see.

Pitäs vissiin lähtä vähän pihalle et saa raitista ilmaa... Mut emmä oikeen viittis, ku pitäs käydä suihkussa sitä ennen ja sit on kello jo puol viis enkä mä oo syöny mitään lämmintä ruokaa tänään. Pitäs jotain keitellä itelleen. Ja sit ei viitti enää myöhemmin mihkään lähtä ku K sano et se hakee mut joskus ysiltä ja mennään sen klubille istuskeleen ja syödään jotain pientä ja sit lähtään muualle. Joo mitähän mä söisin? Ei tääl mitään oo. Ku säilykkeitä ja riisiä.