Heti vähän parempi olo kun saa jotain lämmintä mahaansa. Meikä taas ollu puol yötä töissä. Sen jälkimmäisen puolikkaan, kolmesta eteenpäin. Jossain kaapeleissa on pakko olla vikaa ku joka viikko sattuu sähkökatkos. Eikä mun verkko tykkää sähkökatkoksista. Enkä jaksas joka viikko vääntää kättä niitten verkkoasetusten kanssa. Nyt oli kans se ongelma ettei Chaos käynnistyny ollenkaan sen katkoksen jälkeen ja sit ku sen sai käyntiin ni oli heittäny takas default-asetukset. Eli on kyl päässy taas monta vittua ja saatanaa tän kans. Ramona mulle soitti kahelta ku mä nukuin, ja se lähti sit kotiin nukkuun ku mä ehin tänne jotain varttii vaille kolme. Ja sit tuli pitkin aamuyötä noita puheluita rapakon takaa ku mä olin vahingos antanu B:lle mun yksityisen emailin ton työosotteen sijasta ja ihmettelin ku mä en saa siltä enää meilejä. No joo, se selkis joskus puol viis. Mut rasittavaa tää tällänen on. Mähän voisin sisustaa tänne siivouskomeroon itelleni sängyn ja ruveta asuun tääl töissä...

Ja hirveen kylmä tääl on kans. Mul oli yöllä keittokomeros ikkuna auki enkä huomannu sitä ennen ku vasta ku olin ihan jäässä. Flunssaki tulossa vissiin. Tosi kiva tällä kunnolla lähtee sunnuntaina matkalle. *Haukotus* Ja on vähän masentunu olo ku alkaa ettii jotain rokkikanavia nettiradiosta. Random song tähän: Killswitch engage - My curse. Aika hyvä muuten.

Joo masentunu, kaikil muilla näyttää ja kuuluu menevän hyvin paitsi mulla. Varmaan tää kyl johtuu stressistä ja siitä et isot projektit saa loppuun eikä tunnu olevan tilalle mitään. Joo, ja se johtuu osalta varmaan siitä kans ku mullon nyt ollu vähän enempi kontaktia perheeseen, mun broidiin ja mutsi laitto meiliä (ku mä laitoin sille ensin meiliä) ja faijakin laitto meiliä eilen. Mut se oli taas vaan sellasta alentuvaa lätinää. Ei tullu hyvät fiilikset. Mun broidi ei ainakaan ikinä lässytä silleen ku faija. Sen kaa pystyy ihan hyvin puhuun jostain asioista. Mutsin vanhempi veli oli kuollu jotain kuukaus sitte syöpään ja nää nyt vasta kerto mulle. Hautajaisetki oli jo ollu. Et ei anneta mulle mitään mahiksia ees osallistua perheen sisäsiin juttuihin. Laitoin mä kortin meneen mun tädille, vaikkei mul oo ikinä ollu kovin läheiset välit siihen eikä me mun serkkujakaan olla tavattu melkeen ikinä ku niitten perhe ei jotenki tullu toimeen faijan kaa. Joo faija meinas et ihan kivahan se on ku mullon "oma pikku firma", ja ku mä siitä yhteistyöstä amerikkalaisten kans mainitsin sille ni se meinas et pitäs olla varovainen ettei ne kaappaa "mun omaa pikku firmaa". Et cetera. Eikä niillä perheen sisällä viestit kulje, ku samat asiat saa selittää niille jokaselle. Faijan kans sen nyt ymmärtää ku ne on asumiserossa, mut ettei sillä ja mutsilla oo paljoo hajua siitä mitä mun broidi tekee. Jotenki tuntuu kans surulliselta et me ollaan perheenä ihan hajalla.

Mut emmä toisaalta voi sille mitään. Ei mua kiinnosta kuunnella sitä faijan lässytystä enempää ku on pakko, ja mutsi meinaa koko aika et mun pitäs mennä naimisiin ja hankkii lapsia eikä se tykkää mun kavereista, ja broidi vaan ignooraa kaiken mistä se ei tykkää. Ja sillon oma perhe ja omat ongelmat. Se oli joutunu pakkolomalle ja on ettimäs uutta työpaikkaa. Ja mahikset saada sellanen on tosi pienet. No joo emmä nyt jaksa enempää niistä jauhaa.

Saa nähä et mitä meikä puuhaa ens viikolla tähän aikaan... Toivottavasti olis paremmat fiilikset ku saa vähän vaihtelua. Joo ja olla sellasten kavereitten kans ketä ei kiinnosta mun kuviot täällä. :) Mun pitäs ostaa uus nahkatakki ja ehkä mä ostan sieltä jonku jos nään jotain kivoja. Ja oli muuten hilkulla eilen etten ostanu damast-veistä, niinku sellasta keittiöveistä, ku mul menee hermot ton halpaveitsisetin kans. Niitä ku saa terottaa jatkuvasti. Joo mut sit pitäs hankkia kans sellanen viila... Ja opetella sen käyttöö... Joo mun pitäs järjestellä uudet lasit kaappiin ja vanhat laatikkoon ja viedä Akelle. Se on jo kyselly et missä ne lasit luuraa mitä mä sille lupasin.

Siitä sais ehkä muuta puuhaa et sais ajatukset pois työasioista. Pyörii meinaan päässä noi isot projektit. SFS on nyt virallisesti valmis vaikka siinä olis ollu vielä vähän viilaamista, mun mielestä. Mun on vaan tosi vaikee luopuu mistään minkä kans on tehny töitä tosi kauan. Joo, paitsi tosta Dubain hommasta. Se on mun osalta melkein ohi, tarvii vaan valvoo se rakennuspuoli loppuun eli johkuun lokakuun loppuun asti. Niillon sit avajaiset marraskuussa ja kutsuu tuli jo, ja mä saan ottaa jonkun kaveriks. Oon miettiny jo kenet ottasin, mut varmaan R:n tai E:n, riippuen vähän siitä onks niillä aikaa. Ja B haluis et mä (ja R) järkättäs jotkut bileet nyt syksyllä SF:ssä. Emmä tiedä halusko se sit taas H:n sinne soittaan vai mitä se meinas. Sen meilit on yleensä tosi epäselviä. Mun pitää sitä tiedustella vielä, mut ehkä mä teen sen livenä ni saa ainakin paremmin selvää mitä se meinaa. The Holen avajaiset siirtyy varmaan tammikuun puolelle, ku mä en voi kuvitella et sen sais yhtä helposti valmiiks ku SF:n. Siinä on paljo enemmän työtä ja sit tulee joulun pyhät siihen keskelle. Et hyvä jos on suunnittelupuoli saatu tehtyä marraskuun puoliväliin mennessä.

Caritan mä näin kans tossa tiistaina. Se on nyt lähössä Thaimaaseen sen mutsin luo, vissiin huomeen tai lauantaina. Käytiin yksillä olusilla ja se kyseli et millon voitas nähä seuraavan kerran, mut mä oon nyt ainakin kaks seuraavaa viikkoo Kaliforniassa eikä oo vielä varma millon mä tuun takas, et se voi venähtää neljäkskin viikoks, riippuen vähän olosuhteista. Ja sit on noita muita hommia, niitä bileitä et cetera. Et mä en voinu sille mitään varmaa luvata. Vaan et soitan sit ku oon Suomessa. Jotenki mua ei just nyt ollenkaan kiinnosta hoitaa jotain suhdetta, tai syventää suhdetta tai sellasta.

On vaan kaikki muut asiat tärkeempiä. Mä jumituin nyt hengaileen Mikin kans ja se putki pitäs saada heti poikki. Ku Mikin kaa tulee helposti otettuu jotain aineita. Ja me oltiin yks päivä sen yhen "kaverin" Aten kans. Joka on mun mielestä melko kusipää. Joo mun ei pitäs pyörii noissa kuvioissa, ei olleskaan. Siitä ei oo ku haittaa. Mut jotenki mun teki mieli olla vähän kiltimpi Mikille ku se oli alkanu taas levittää sitä juttua ku mä yks kerta uhkasin sitä puukolla... Sitä ikivanhaa juttua mitä kukaan muu ei enää muista. Joo, nyt mul on okei välit Mikiin ja Juha oli sanonu "vahingossa" "ajattelematta" X:lle siitä, ja X oli käsittäny sen jotenki väärin ja soitti mulle hirveen huolissaan jotenki ja alko tentata oonks mä alkanu taas vetään jotain. Wittu pergele. Kyl mä Juhan haukuin lyttyyn ja sanoin et ei se, et mä vähän oon Mikille kiltimpi, heti tarkota sitä et me yhessä vajotaan vetään jotain... Mä inhoon tollasia väärinkäsityksiä. Ja sitä et ihmiset käsittää väärin ja kuvittelee jotain muuta ku miten asiat oikeesti on. Ja sit menee vielä levitteleen sitä kuvitelmaansa kaikille muille mun kavereille. Niinku mä oon käyny tän saman paskan läpi sillon ku Akella meni tosi huonosti ja mä hoidin sitä, ja Mikil ei ees mee huonosti, se vaan kaipaa seuraa sillon tällön ja joskus musta vaan on kiva olla toisille kiltti.

*Huokaus* Mut nyt mä lopetan tän höpinän ja meen kotiin pakkaan vaikka niitä laseja. Nukkumaan ei pysty vaikka väsyttää hirveesti. Joo, töiden teko ei onnistu täs kunnos et paras on vaan mennä kotiin. Ennen ku jää jumittaan nettiin tai tekeen jotain älyvapaita testejä. Sitä hommaa voi tehä kotona kans. Frey voi katella et hoitaa tänne jonkun tsekkaan noi kaapelit, jos se ei itte saa selville missä on vikaa. Loppuun vielä yks biisi: Disturbed - Avarice.