Ei menny kauaakaan sen jälkeen ku B tuli takas tänne ku se jo meinas mennä ihan hölmöjä tekemään. Järki hoi, äly älä jätä! Se ei siis vissiin ajattele ketään tai mitään muuta ku itteään. Onneks sain viime hetkellä sen tuleen järkiinsä, muuten olis käyny köpelösti The Holen ja noitten bileitten kans. Rasittavaa tollanen. Emmä oo sen äiti, emmä aina jaksa skarpata. Sen pitäs kyetä hoiteleen omat asiansa. Idiootti. Ääliö. Mut ei se tossa mielentilassa kyl pysty yhtään ajatteleen selkeesti, näkeehän sen sokeekin ottallaan. Joo kai se menee ohi, mut millon?

Olin eilen pihalla S:n kans ja se piti mulle jopa seuraa ku meikä kävi suihkussa ja laulo suihkussa, jotain Popedan biisejä. Heh. Joo sit laitettiin ittemme valmiiks ja se lainas mun meikkejä vähän ja mentiin bilettään ja päästiin JOPA sisälle sinne minne haluttiinkin. S pääs mun siivellä. Joo ilmeisesti mun naama on jo niillä koneella et tietää et muhun voi luottaa ja mun seuralaisiin. E:llä ku on toi tollanen meininki et jos ei oo naama koneella ni ei kannata mitään isompia yritellä, tuoda alaikästä seuraa sen klubeille eikä mitään. Vähän joskus mua ottaa aivoon mut ei voi mitään. Ja S oli kyl ihan kunnolla. Ei vetäny mitään aineita (muuta ku mitä se sai multa) eikä ollu sekasin eikä ehdotellu mitään vieraille tyypeille. Eikä saanu mitään kohtausta ku mä halusin lähtä pois vähän aikasemmin ku mitä yleensä. Eli siis jo yheltä. Halus vaan kotiin nukkuun, tai siis tänne kämpille.

B:llä oli joku sen kaveri vieraanaan sen mestassa. Mäkin näin sen tyypin vilaukselta ja vaikutti kyl ihan kunnon mieheltä, selväjärkiseltä ja vastuuntuntoselta mitä ei voi sanoo kaikista kehen näissä piireissä törmää. Joo mut B ei sit ilmeisesti ollu saanu siltä mitä halus, ku sen piti sellanen älyttömyys mennä tänään keksimään.

Ei mul nyt muuta asiaa ollu. Piti vaan saada sydämeltä toi juttu. Ja nyt pitää sit keskittyä vähitellen The Holeen ja suunnitteleen niitä missä järjestyksessä mitäkin tehään -juttuja. *Huokaus* Ei just nyt yhtään kiinnostas, varsinkin ku mä saan marraskuussa ilmeisesti tulla itekseni toimeen jotain kolme viikkoo ku B on toteuttamassa sitä älytöntä ideaansa. Joo en viitti sanoo mitä, mut mä en kyl ryhtys sellaseen. Ei oo mun juttu, ei niin yhtään. Eikä oo muuten S:nkään juttu. Sekin on kokeillu sellasta eikä tykänny. Masentu vaan pahasti. Mut B on ihan erilainen luonne ja se on kyl sellanen et vois tykätä noista jutuista. Ja vois tuoda vähän järjestystä sen sekavaan nykytilanteeseen. Et sikäli ehkä ihan hyväkin juttu, sen kannalta.