On saattanu käydä niin et multa on hävinny kaikki mikä oli kotikoneella. Tai siis läppärin varmuuskopiot ja kaikki muu roina mitä oli kerääntyny, joukossa tietty ihan elintärkeetä matskua. Sain vaan kuulla tällästä ku Frey oli ollu meillä kotona hoitamas asioita, ku mun kotikone on samassa "verkossa" ku työkoneet. Samalla serverillä. Joo kiva. Ja sellasta tulee sanoon ku mullon muutenki kädet täynnä stressiä. Pitäs meinaan niitä bileksiä järkätä täs. En oo muita töitäkään tehny vaikka oli kovasti aikomusta. Tai no vaan sen Dubain homman loppuun. Sinne mun tarttee ens viikol lähtä, tai vois itseasiassa kattoo jos sais aikasemmin lennon, jotain la-su ja pääsis sit ajoissa tänne takas Suomen kautta tietty. Ne bileet on 12.10.

Joo, nimikin on niille jo: Fly in to the sun. Keksittiin R:n kans tänä aamuna. Muuten oon ollu koko päivän koneella ja yrittäny siirtää omia juttujani cd:lle ja lähettää sille toiselle koneelle mikä on siel B:n toises kämpäs. Se mun uus kone. Mun pää räjähtää. Ei vaan enää millään jaksas näitä samoja juttuja. Joka muuton tai matkan yhteydes on tää koneitten kans pelaaminen ja joskus ei vaan jaksas. Vaikka normaalisti mä ihan tykkään tästä hommasta. Mut just jos tulee jotain tollasta et on tiedostoja hävinny ni palaa päre. Tarttis nyt kipeesti jotain stressinpurkua ku mä oon jo ihan sairas, oksettaa koko aika eikä pysty syömään mitään ettei se tulis samantien toisesta päästä ulos ja iltasin on ihan hirvee pääkipu eikä kielet enää luista ja muutenki olo on aika hirvee. Kylmiä väristyksiä koko aika. Joo kyl tää vaan stressistä kaikki johtuu ku ei nyt keksi muutakaan syytä. Kyl se bileitten järkkääminen varmaan ihan kivaakin olis jos sais keskittyy siihen kunnolla. Mut ku on kaikki suhdeasiatki nyt niin pinnassa. Siis kaikkien muitten suhdeasiat. Mullahan ei mitään oo. Mistä sellasiin muka aikaa repis?

On roikuttu S:n kans K:n luona nyt monena iltana ja S meinas et se on pelottavaa miten hyvin mä tuun K:n kans toimeen. No joo me nyt ollaan vaan jotenki samalla aaltopituudella ja ku sillä tuntuu nyt olevan paljon aikaa ihmissuhteille, ni on vähän käytetty sitä aikaa hyväksemme.

Oltiin kans sen uudella klubilla pari kertaa, pidettiin omia bileitä mut tästä mä taisin laittaa jo, vai? No eniveis, S piristy näistä jutuista kyl jo huomattavasti eikä se tunnu enää olevan niin vihanen. Itkee se aika usein vielä, iltasin tai jos ei oo mitään tekemistä ja joutuu ajatteleen eroa et cetera. Ja se takertuu muhun. Tulee välil mun viereen nukkuun ku mä nukun nyt B:n sängyssä. Sweet. Välil se on musta rasittavaa kyl. Ettei voi tehä mitä lystää eikä lähtä mihkään ainakaan illal. Yritetään nytte viikonloppuna päästä sen kans yhelle klubille sisään mihin ei muuten pääse alta 21-vuotiaat, K tulee kans ja jos S pääsis sen white cardilla sisälle. On kuulema toiminu joskus. Ku se haluis sinne kans, ku mä sitä hypetin toissapäivänä... Season's end -bileet. Et niitä ei haluu missata. Ja kaikki muutkin on siellä. E kans. Se on sovitellu asiansa silleen et pääsee sinne. Ja sen kavereita tulee sinne ja vissiin noi B:n dj-kaverit on soittamas siellä. Se olis ehkä varmaan kans halunnu sinne, mut me voidaan sit kertoo sille et millasta oli, ku se tulee. Sinne mun bileisiin muuten (tai mun ja R:n...) ei tuu Halo täl kertaa soittaan ku en muistanu siltä ajoissa kysyy... Vaikka mä lupailin sille et sanosin E:lle sitä et E järkkäis sille keikan jostain isommalta klubilta, enkä oo muistanu sanoo E:lle siitä. Mut ehkä jos näkee sen tuol bileissä ni muistas sanoo sille.

B lupaili mulle joskus monta viikkoo sitte et se järkkää sinne dj:t, mut ei oo vissiin tehny mitään asialle et se kans mua stressaa ja häiritsee. Tai jos se onki tehny jotain ni ei oo ainakaan mulle mitään kertonu, ja tuntuu välil et se homma leviää käsiin niinku Jokisen eväät. Pitää meilata sille kohta. Joo mut nyt tuntuu et mä repeen ihan hajalle. Et kirjotan sitte enemmän taas ku ei oo tällästä stressiä. Ja S tuli just koulusta ja mun tarttee sille jotain ruokaa laittaa. Jotain oikeen hyvää kasvisruokaa.