Täs on nyt ollu pieni tauko. Ku ei millään ehtiny. Mä oon ehkä ollu joo kotona niinku viikon, ja sen koko viikon 24/7 töissä. Niinku ehkä täl viikol saanu jotain 25 tuntii nukuttuu yhteensä. Pikku pätkissä. Maanantaina ku menin toimistolle, laitoin koneet päälle ja sieltä tuli niinku sellasta palautetta et olis muka heinäkuun joku viides päivä ja et sähkökatkoksen takia päläpäläpälä. Sit kävi ilmi et niil oli tosiaan ollu sähkökatkos, heinäkuun alussa ku meikä oli toisella mantereella. Ja niinku koneet ollu osittain pois päältä jotain 2 kk ja serveri et cetera. Tosi kiva. Mä niitten kans väkertelin tiistaiaamuun jollon Ramona sit soitti ja kerto mulle tosta, et niinku ei ollu menny mun sähköpostit läpi et porukat alko saada niitä mun heinäkuussa lähettämiä jotain 19.9. alkaen, ja mulle tulee sit samantien niitä ihmisten mulle lähettämiä jostain kesäkuun lopulta. Et näin.

Tossa sit menny tää viikko. Kiva kun joittenki juttujen dead linet oli elokuus eikä kukaan tienny niistä...

Täs nyt kuitenki tulee ekaks ekan loman raportti. Mul oli niinku monen vuoden lomat yhteen putkeen. Ekaks juhannus, sit risteily R:n ja Aksun kaa, sit kaks päivää Dubaissa ja 4 päivää Tokios (!!) ja niin edelleen sellasia työn ja loman sekotuksia ja aina välillä yrittää pitää rentoutumisloman. Vaikka se olis sit vaan puol päivää jne.

Hirveesti kuvia otin joka paikasta mut niisson aina jotain sellasta tai joku sellanen et niit ei voi blogiin laittaa. Mä noita juhannuskuvia ehkä yritän pikkusen muokkailla ja laittaa jos saa niistä leikeltyä sellaset osat mis ei oo ketään ihmistä. Risteilyltä kans. Vaikka niis on yleensä aina Aksu tai R heiluttamas. Ja sitte tuli sellasia "pilakuvia" paljon otettua. Niitä mun pitäs jossain vaihees pystyy lähetteleen asianosasille. Kun nyt saa ekaks noi koneet taas kuntoon. Mul meinas mennä hermo ku ei muka kukaan tienny mistään mitään ja sit kumminkin saa jälkikäteen tietää et joo F oli tääl sen katkoksen jälkeen mut sille oli liian vaikee homma soittaa mulle ja kysyy neuvoo, ja Ramona ties kans jo heinäkuun puoles välis, eikä sillekään tullu ees mieleen soittaa, ja sillon just kaikki yrittää soittaa ku mul ei oo kännykkää tai verkkoo, tai sit ne soittaa joskus suomen aikaan iltapäivästä ja siel mis mä oon on kello jotain puol kolme yöllä. Tollasesta voi kehittää itelleen ihan kunnon stressin.

Juhannus oltiin Kimmon kotona. R oli mukana tietty, ja mä ja Aksu, ja H kävi kääntymäs ja vähän muukin porukka. B ja Neo etc. Nakki. X. Ei Kimmon lapsia paljoo näkyny ja ihan hyvä niin ku meinas bileet riistäytyy käsistä pari kertaa. Onneks se Kimmon mesta on keskel mettää. Meil oli iso kokko takapihalla ja jouluvaloja ja itetehty baari (aattoaamuna sitä vielä naulailtiin kasaan) ja tietty paljon syötävää ja juotavaa ja vesiletku käden ulottuvilla jos se kokko meinaa levitä. Onneks ei kukaan soittanu siitä poliisille. Ei onneks tainnu olla ne lähinaapurit kotona. Ku se meinaan varmaan näky ja kuulu kauas.

No joo nyt mul loppu tauko. Tarttee jatkaa soittelua asiakkaille ja ilmottelua siit et nää projektit on vähän myöhässä, ja kerjää niiltä et jos joku ees antas lisäaikaa lokakuun ekalle viikolle ku kaikki niinku haluu sen juttunsa tehtyä 30.9. mennessä. Onneks ne on kaikki kilttejä ja tavalla tai toisella tuttuja tai mä annoin tossa kesän aikana itestäni ja firmastani niin hyvän kuvan et ne sietää tollaset kerjuukierrokset.